Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Groene tongkoraal.
Vind alles best fosfaat 0,00 - 0,08. nitraat 0,00 - 25+
Wat hij absoluut niet leuk vind is stroming. Bij de geringste eenzijdige stroming verliest hij weefsel tot op het kalk skelet. Als je hem in de luwte zet maakt hij binnen een paar dagen weer nieuwe weefsel aan

m.v.g. Glenn
Grappig, een oude topic… maar zag dit afgelopen week en heb mijn oranje tongkoraal in de luwte gezet, want deze stond behoorlijk in de stroming en wat schetst mijn verbazing.. hij knapt op! Dank je Glenn!

Grappig, een oude topic… maar zag dit afgelopen week en heb mijn oranje tongkoraal in de luwte gezet, want deze stond behoorlijk in de stroming en wat schetst mijn verbazing.. hij knapt op! Dank je Glenn!
Toch leuk dat iemand iets van mijn avonturen leert. Ik kijk soms ook terug en merk soms ook dat bepaalde zaken in vergetelheid geraken.

al heel lang geen nieuws meer?
Idd. een lange tijd afwezig geweest

Ik vond dat ik onbewust teveel tijd bestede aan het forum. Het is een soort verslaving waar ik toch een beetje vanaf wilde. Daarom samen met het warmer worden van het weer voorgenomen om me meer in het echte leven en mijn ander hobby's te storten. Dat is goed gelukt. Ik heb wat leuke aankopen gedaan en de hele zomer er lekker van genomen.
Nu het weer kouder wordt gaan ik weer wat meer tijd stoppen in mijn aquaria.
20240923_193652.jpg
20240923_193223.jpg20240728_154439.jpg20240920_202824.jpg

Laatst bewerkt:
Idd. een lange tijd afwezig geweest

Ik vond dat ik onbewust teveel tijd bestede aan het forum. Het is een soort verslaving waar ik toch een beetje vanaf wilde. Daarom samen met het warmer worden van het weer voorgenomen om me meer in het echte leven en mijn ander hobby's te storten. Dat is goed gelukt. Ik heb wat leuke aankopen gedaan en de hele zomer er lekker van genomen.
Nu het weer kouder wordt gaan ik weer wat meer tijd stoppen in mijn aquaria.
Bekijk bijlage 640877
Bekijk bijlage 640876Bekijk bijlage 640873Bekijk bijlage 640875
Welkom terug ;)

Hoi Glenn, welkome back! Hoe is het trouwens met de echinata icefire? Nog steeds aan zwevend aan ijzerdraad of inmiddels een plekje op het rif gegeven ?

Hoi Glenn, welkome back! Hoe is het trouwens met de echinata icefire? Nog steeds aan zwevend aan ijzerdraad of inmiddels een plekje op het rif gegeven ?
Helaas is die niet meer.
Het groeide al niet snel, maar na 6 maanden kreeg ik wat algjes tussen en dat was het begin van het eind. Zelfs het knippen hielp niet.
Ik heb hem overigens langer gehad dan ik had gehoop. Dus dat is al een positive ontwikkeling.
Ooit Ga ik hem weer proberen.

Oh ja, ik ga proberen als vanouds (voor het mooi weer periode) weer dagelijks mooie foto's te delen.

Laatst bewerkt:
Als vanouds
15cb0d7cd361eeaf0c8faa875bcc6128.jpg

cab2bc64dbf83c91756589cdf9b0ffc7.jpg

ff87a7de80a0c05ea5fb395e1c989858.jpg

7a362eea06b8dd84ff21438df91ce287.jpg

54b8708e92a8888f24acfacbb5467cfe.jpg

17b260d5dabd4e591bb03c960c637278.jpg

ik vond het een handig idee die draadjes met die koralen, maar het lijkt toch of ze het niet echt lekker vinden

Waar is je panorama aquarium gebleven Glenf.
Tot nu toe laat je maar een klein deel zien .
Geen woord over je crash ?? Alles delen in de hobby was toch jou motto.

Back
Bovenaan