Jan de bal
Senior Forumlid
Ja ja heel makkelijk antwoord, geef eens toe dat je gewoon een afschuimer gebruikt met dat uitsloven van jou.Heel makkelijk op te lossen met een venturi en een staande pijp
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ja ja heel makkelijk antwoord, geef eens toe dat je gewoon een afschuimer gebruikt met dat uitsloven van jou.Heel makkelijk op te lossen met een venturi en een staande pijp
Oké werkt dat net zo goed dan?Heel makkelijk op te lossen met een venturi en een staande pijp
En heb je er een foto vanOké werkt dat net zo goed dan?
Heel makkelijk op te lossen met een venturi en een staande pijp
Ik doe niet aan prive berichten, omdat het een zeer onefficiente manier van kennisoverdracht is.Hey Glenn zou jij mij een berichtje kunnen sturen ik kan geen conversatie met je starten
Ik denk dat het te maken heeft met verlichting en nutriëntenOk, dank je!
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n groeivorm heb gezien (niet naar boven groeien maar smeltend naar beneden).
Heel mooi!
Pavona decusata deze is iets grover dan de pavona cactus.Is dit een Pavona decussata? Bekijk bijlage 629330
Schitterende groeivorm!
En wat voor koraal is dit?
Bekijk bijlage 629331
I
Pavona decusata deze is iets grover dan de pavona cactus.
2e is een montastrea cavernosa
Ik heb deze al sinds 2013. Destijds goed verkrijgbaar . Ik zie ze nu niet vaak in de handel. Zeer makkelijk koraal. Groeit niet hard, dus wordt ook zelden gestekt. Mogelijk daarom zelden aangeboden.Dank je wel!
Is de Montastraea cavernosa een koraal dat regelmatig aangeboden wordt of niet?
En is het lastig te houden?
Wat goed zeg!Ik heb deze al sinds 2013.
Menella, diodigorgia en alcygorgonia.
Welke?Hoi glenn, hoe gaat het met octo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.