Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Afgelopen zaterdag ben ik een dagje bij Glenn langs geweest om de laatste van de 3 Gonio's te brengen.
Man man man wat een bak!
Ik zou even de gonio brengen en bakje kijken maar 5 uur later moest ik echt naar huis.
Veel over DSR, Dreamcorals, waterwaardes, licht en natuurlijk over koralen gepraat.
Voordat ik naar huis ging nog even snel een paar foto's geschoten.
De monti's zijn echt idioot mooi van kleur, ik kan jullie garanderen dat ze in het echt nog mooier zijn.
Het mooie is de balans tussen SPS, LPS en leders wat allemaal mooi op kleur is.
Glenn, bedankt voor jullie gastvrijheid. ;)

Ryan het was reuze gezellig. Dit is wat de hobby betekend, sociale contacten met gelijk gestemden en uren doorkletsen zonder op de tijd te letten.

Leuk dat de bak een goede indruk heeft gemaakt en je weg was van de kleuren.
Jij als de "master of coral colors" moet dat wel weten.

Haha... je heb vergeten te vermelden dat ik ruimte tekort komt;)

greetings, GlennF

Filmpje van de zee veer
http://youtu.be/o5-M4vie3mE
<object width="640" height="480"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/o5-M4vie3mE?hl=nl_NL&amp;version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/o5-M4vie3mE?hl=nl_NL&amp;version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Laatst bewerkt:
Prachtig Glenn, ziet er gezond uit. Ik heb nog een weg te gaan [emoji3]

Filmpje van de start van mijn Goniopora collectie:

http://youtu.be/asRHxd5D87o
<object width="640" height="480"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/asRHxd5D87o?hl=nl_NL&amp;version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/asRHxd5D87o?hl=nl_NL&amp;version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

He glenn zag de foto's van Ryan voorbij komen op Facebook misschien een idee om hier te plaatsen?

Zijn echt mooi ben nu zelf ook bezig met een ricordea eilandje

Shit, normaal gesproken mis ik niks van ze dagboek nu even te voorbarig geweest :p sorry voor deze "vervuiling"

Zoals het klokje thuis tikt tikt die nergens zeggen

Als ik toch eens zulke mooie oranje ricordea's zou vinden!!!
Wauw!

Is het niet eens tijd voor een overzichts foto?

Vandaag op roadtrip in belgie. 12:00 uit huis 22:30 weer thuis.

In plaatst van wat geplanned stond voor vanmorgen
uploadfromtaptalk1423782160640.jpg

Werd het dit:
uploadfromtaptalk1423782185623.jpg

En dit:
uploadfromtaptalk1423782235966.jpg

Roosendaal, rosade, Putte, Bekkenvoort, neerglabeek

Al met al een leuke dag en ook wat koraaltjes gescoord.
Nu naar bed na na een "nuttige" besteed dagje op pad.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan