GlennF
Senior Forumlid
Bij mij krijgen ze ook redelijk wat stroming zou dat nog een negatief effect hebben?
Denk niet dat veel stroming een zwaar wegend factor is. Het komt meestal op verlichting en nutrients uit.
greetings, GlennF
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bij mij krijgen ze ook redelijk wat stroming zou dat nog een negatief effect hebben?
Het aantal die er problemen onder ondervindt is vele malen groter als degene met een beetje succes. Goede keuze daarom om voor hybrid te gaan. Alles doet het goed onder T5.
Mijn Walters zijn verdubbeld sinds ik ze heb (3maanden), ze doen het erg goed dus. ik heb ze dan ook zo'n 15cm direct onder een 150W HQI staan.
Ze doen het bij mij goed dus onder veel licht. en wekelijks amino's toevoegen.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk overstappen op LED, ik heb een andere bak gekocht waar de units bij zaten. maar ik ben er een beetje bang voor.
Denk dat ik er toch maar wat T5 bij ga hangen. vertrouw die led voor geen cent.
Mooi hè die Walters, ik loop al ruim een jaar aan Glenn zijn hoofd te zeuren voor een stekje er van.
Toen ik laatst bij hem was en ze in de stekkenbak zag staan bleken ze inderdaad voor een experiment te zijn, helaas
Ach, geduld is een schone zaak
groet
Adri
Ik ben zelf van full led, met een behoorlijk breed spectrum, toch over gegaan op t5 met led. Welliswaar zelfbouw want die hybride bakken van ATI passen niet in mijn budget.
Beste keus die ik gemaakt heb. Door de t5 kleuren veel koralen veel beter.
Met led ging het ook prima hoor, maar met de t5 erbij is het nog beter.
wel lekker om je eigen zo uit te kunnen leven , werkt ook heel goed om je agressie [als je die zou hebben ] op een nuttige manier er uit te gooien
Jij was de eerste adri. Dus als ik ze ga weggeven zit je bovenaan de lijst.
greetings, GlennF
Hi Glenn,
that's what friends are for
groet
Adri
Wat kan jij toch slijmen........slimmetje
@Glenn bij arie langs geweest en een flesje mangaan gehaald.
ik wil iets bij jou toetsen. (als je daarvoor in bent): JA vertel het me maar wat ik moet doen.
Heeft niets met slijmen te maken, Karel
Is puur een blijk van waardering ten opzichte van Glenn, voor wat hij voor mij, anderen en ook voor de hobby doet om
deze bereikbaar te maken en te houden voor iedereen.
Ik denk dat Glenn wilt toetsen of het nitraat nu sneller gaat zakken bij jou door het gebruik van FE Trace en Mangaan.
groet
Adri
Je bent en blijft een druk baasje, Glenn! Succes met de verbouwing!
Mooi en bijzonder dier, Glenn!
Zo te zien doet ie het prima! Stelt dit dier nu nog specifieke eisen qua verzorging?
Voor mijn experiment met gonioporas heb ik een aantal nieuwe aanwinsten.
http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?p=1181835
greetings, GlennF
Karel bedoelde dat als een grapje, maar dat had je al door denk ik....
Idd is karel in een bijzondere situatie die ik wil toetsen.. ik een een idee maar hou dat ff voormezelf om niet teveel bias aan de test te geven.
@karel.
Meet je ijzer bij de meet intervallen bij toepassing van mangaan.
Bij frank lijkt die meetbaar te blijven bij toepassing van Fe trace en mangaan.
greetings, GlennF
Karel bedoelde dat als een grapje, maar dat had je al door denk ik....
Idd is karel in een bijzondere situatie die ik wil toetsen.. ik een een idee maar hou dat ff voormezelf om niet teveel bias aan de test te geven.
@karel.
Meet je ijzer bij de meet intervallen bij toepassing van mangaan.
Bij frank lijkt die meetbaar te blijven bij toepassing van Fe trace en mangaan.
greetings, GlennF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.