Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Tijd voor een weekendje Mettlach, is in de buurt van Trier. Hier zijn de outlet winkels van Villery Boch compleet met keramiek, kristal en bestek.
Als je op tijd reserveert. Kun je overnachten in het kasteel van de fam Boch. Geweldige ervaring!
Mijn vrouw had ook haar dagje uit in rosada outlet.. wat ik met koralen heb, heeft zij met Villeroy en Boch.
Bekijk bijlage 420730Bekijk bijlage 420731

greetings, GlennF

Altijd leuk, dit soort dagen

Misschien een subforum aanmaken?
'Mevrouw fongs villeroy en boch verzameling'

Wat begon met 1 keukenkastje is inmiddels uitgegroeid tot 11 keukenkasten vol....

Geintje tussendoor.:p

Tijd voor een weekendje Mettlach, is in de buurt van Trier. Hier zijn de outlet winkels van Villery Boch compleet met keramiek, kristal en bestek.
Als je op tijd reserveert. Kun je overnachten in het kasteel van de fam Boch. Geweldige ervaring!

Heb ff gegoogled en het lijkt idd me idd een wahalla voor mijn vrouw... haha.....

greetings, GlennF

Ben benieuwd wat je gescoord hebt.
We gaan de foto's weer afwachten.

Moet ff geduld hebben chris, want zoals je weet was ik gisteen weer op pad en heb wederom wat gescoord onderweg naar huis.

Je bak staat er top bij en de foto's doen niet onder voor de realiteit. Vaak ziet ik net het omgekeerde.;)

Ik hoop dat je met de aanstaande wijzigingen en de groei (wat er goed in zit) nog net een beetje meer naar perfectie gaat, want je 130 liter was "mindblowing".

greetings, GlennF

Misschien een subforum aanmaken?
'Mevrouw fongs villeroy en boch verzameling'

Wat begon met 1 keukenkastje is inmiddels uitgegroeid tot 11 keukenkasten vol....

Geintje tussendoor.:p

Haha... gaan we niet aan beginnen chris, onbegonnen werk.

greetings, GlennF

ja,ja als hij hier aan gaat beginnen is hij gelijk zijn ruimte kwijt voor zijn eigen onderzoek-centrum......:confused:

Vandaag op roadtrip in belgie.
Bekijk bijlage 420729

Roosendaal, rosade, Putte, Bekkenvoort, neerglabeek

Dat is een mooi tripje geweest!
Ik meen het interieur van Reefcorner te herkennen. Daar kan men binnenkort ook terecht voor de DSR productlijn?

Dat is een mooi tripje geweest!
Ik meen het interieur van Reefcorner te herkennen. Daar kan men binnenkort ook terecht voor de DSR productlijn?

Zeker een mooie trip.

Theo heeft zijn eigen supplementen en ik heb een goed gesprek met hem gehad. Man met veel kennis in huis en hij respecteerd iedereens mening. Van hem heb ik begrepen dat hij sparring partner is geweest van bekende namen in de hobby , wat een hoop van zijn ervaring en kennis verklaard. Weer wat geleerd over de ontwikkeling van de hobby in de afgelopen decennia.

Aan de inhoud en staat waarin de koralen verkeren in de verkoop bakken is duidelijk dat het in de vingers zit.

Er staan stukken bij die zeker hun geld waard zijn, als je eigenlijk al alles heb gehad. Het is geen winkel met 13 in een dozijn koralen.
Ik heb een aantal zeer mooie speciaaltje gescoord.

Het is dat ik niet zomaar ff165km (2uren rijden) voor de lol op en neer gaat rijden. Anders was ik er wel vaker te vinden.;)

greetings, GlennF

doseren vloeistoffen in de goniopora experimenteer bak.
waaronder 0,12ppm Fe trace en 0,44ppb mangaan

2 gele dokters zijn bij Aquacompleet vandaan
1 gele dokter is bij Chris en debbie vandaan
alle 3 komen ze vers van de import en waren licht gestrest bij aankomst.

http://youtu.be/suVAMfwJE2Q

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/suVAMfwJE2Q" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Laatst bewerkt:
doseren vloeistoffen in de goniopora experimenteer bak.
waaronder 0,12ppm Fe trace en 0,44ppb mangaan

2 gele dokters zijn bij Aquacompleet vandaan
1 gele dokter is bij Chris en debbie vandaan
alle 3 komen ze vers van de import en waren licht gestrest bij aankomst.

http://youtu.be/suVAMfwJE2Q

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/suVAMfwJE2Q" frameBorder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Mooie testopstelling zo! Gaaf project om te volgen!

Mooie testbak

Back
Bovenaan