U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mijn vrouw had ook haar dagje uit in rosada outlet.. wat ik met koralen heb, heeft zij met Villeroy en Boch.
Bekijk bijlage 420730Bekijk bijlage 420731
greetings, GlennF
Mijn vrouw had ook haar dagje uit in rosada outlet.. wat ik met koralen heb, heeft zij met Villeroy en Boch.
Bekijk bijlage 420730Bekijk bijlage 420731
greetings, GlennF
Tijd voor een weekendje Mettlach, is in de buurt van Trier. Hier zijn de outlet winkels van Villery Boch compleet met keramiek, kristal en bestek.
Als je op tijd reserveert. Kun je overnachten in het kasteel van de fam Boch. Geweldige ervaring!
Altijd leuk, dit soort dagen
Wat jij hebt met je aquarium heeft zij met de keukenkastjes? Bomvol, dus?![]()
Ben benieuwd wat je gescoord hebt.
We gaan de foto's weer afwachten.
Misschien een subforum aanmaken?
'Mevrouw fongs villeroy en boch verzameling'
Wat begon met 1 keukenkastje is inmiddels uitgegroeid tot 11 keukenkasten vol....
Geintje tussendoor.![]()
ja,ja als hij hier aan gaat beginnen is hij gelijk zijn ruimte kwijt voor zijn eigen onderzoek-centrum......![]()
Vandaag op roadtrip in belgie.
Bekijk bijlage 420729
Roosendaal, rosade, Putte, Bekkenvoort, neerglabeek
Dat is een mooi tripje geweest!
Ik meen het interieur van Reefcorner te herkennen. Daar kan men binnenkort ook terecht voor de DSR productlijn?
doseren vloeistoffen in de goniopora experimenteer bak.
waaronder 0,12ppm Fe trace en 0,44ppb mangaan
2 gele dokters zijn bij Aquacompleet vandaan
1 gele dokter is bij Chris en debbie vandaan
alle 3 komen ze vers van de import en waren licht gestrest bij aankomst.
http://youtu.be/suVAMfwJE2Q
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/suVAMfwJE2Q" frameBorder="0" allowfullscreen=""></iframe>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.