U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
hele mooie visjes Glen , Die geel gestreepte had ik ook maar was bij mij niet te houden en was snel dood , en ze aten ook niet , ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt gr jaap
mooie visjes die meiacanthus slijmvisjes, een andere vorm dan we gewend zijn, die met een lange sliertstaart, ik zag net dat ze hier in de buurt ook binnen zijn, wie weet....
:biggrin:hey Glen jammer dat ze niets eten het zijn hele mooie vissen en ook gevaarlijk ze steken je met iets en is vergelijkbaar als een wespensteek , als ze na een week nog niets gegeten hebben is het over en hangen ze in een hoek ov onder een steen en gaan ze dood , ik hoop dat je het gewensde voer vind Glen dan overleven ze gr jaap
Hey glen dit zat er al aantekomen , ik ken jamergenoeg niet iemand die suc6 met deze visjes heeft als ze niet gaan eten is het niet goed gr jaap
Hey Glen dat ziet er vet uit met die dikke stroming gr jaap
Nog een niveau onafhankelijke skimmer gemaakt.
m.v.g. Glenn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.