U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
jawsee zei:inderdaad erg helder geworden Maikel,heb het mijne nog in de kelder liggen,(in het water natuurlijk)het meeste is voor de nano van Anja omdat dit bakje toch vooral biologisch draait
maikel. zei:luc ben je dan niet bang dat de meeste bacterieen afsterfen
de boys zei:hey amigo, welkom terug in dit kikkerlandjehet weer zal een verandering zijn hé!!!! brrr....jammer van je koraaltjes
maikel. zei:beste frienden ik heb na lang nadenken besloten om met deze mooie maar tijdrovende hobby te stoppen ik heb er lang over na gedacht
maar ik wil met de andere hobby die ik heb verder gaan
ik heb hier ruimte voor nodig
de vogel die ik wil gaan houden moeten een warme ruimte hebben en die heb ik in kelder daar staat nu de filter van de aquarium dus van daar deze besluit
ik vind de hobby heel leuk die ik nu zo,n 5 jaar heb gehad alleen heb ik meer plezier met het houden van tropische vogels
ik kan de vogels ook makkelijker een paar dagen alleen laten
en dat gaat met de aqaurium niet
ik ga alles verkopen
maar dat zien jullie wel op de forum
Reef-Corner zei:Hoi Maikel
Heel erg jammer mede omdat je steeds meer de wondere wereld van het zeewater-gebeuren onder de knie kreeg.
Echter de mooi gekleurde vogeltjes van jou zijn ook een lust voor het oog.
Zoals je wel zult weten is dat als je zin in koffie hebt je net zo welkom bent als anders.
Groet Theo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.