Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi Maikel,jammer dit te lezen maar alle respect voor je keuze,die moeten nu éénmaal gemaakt worden soms,net zoals bij Theo ben je hier ook nog altijd welkom,ook zonder bak en succes met je nieuwe uitdaging
Hoi Maikel,jammer dit te lezen maar alle respect voor je keuze,die moeten nu éénmaal gemaakt worden soms,net zoals bij Theo ben je hier ook nog altijd welkom,ook zonder bak en succes met je nieuwe uitdaging
Keuzes moet je soms maken en die zijn niet altijd gemakkelijk.
Ik heb ze toen ook moeten maken alleen was het voor mij iets makkelijker omdat ik een lek had. En dan ben je meer door alle redenen(tijd,kosten,vrouw) geneigd om ermee te stoppen. Soms krijg je weer die gevoelens van al dat mooi's dat je denkt waarom ben ik gestopt. Maar als je een nieuwe hobby hebt gevonden die je met net zoveel toewijding verzorgd dan ben je blij dat je dit doet met evenveel plezier. We kunnen weer samen op pad voor de nieuwe hobby