Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

filterkamer maken in de kelder

Zwaar klote van je dode koralen,

maar is de bak niet mistig door bacterie-explosie???Heb dit namelijk zelf ook gehad tijdens men opstart.
mvg Joeri

maikel. zei:
de bak is nog altijd mistig maar dat komt omdat de tunze's teveel over de bodem stromen ik ben dit nu aan het af stellen en ik denk dat ik wat watten ga halen om het zweef vuil er uit te filteren

je luc ik hoop dat alles goed blijft er kan in ieder geval niet veel meer mis gaan he ik ga er in ieder geval van nemen daar in spanje even alles los laten
jawsee zei:
erg jammer maikel,hopelijk heb je een goede oppas geregeld als je nu op vakantie vertrekt,goede vakantie alsnog.:)

dat met die bacterieexplosie dat klopt is ook de reden dat de koralen zijn gehemeld
STUIFBOL zei:
Zwaar klote van je dode koralen,

maar is de bak niet mistig door bacterie-explosie???Heb dit namelijk zelf ook gehad tijdens men opstart.
mvg Joeri

na aankoop van een bacterie toevoeging zie foto is er een goede hestart

Bijlagen

• aqaurium 214.jpg
    aqaurium 214.jpg
    204,9 KB · Weergaven: 11
nog wat foto's van heldere bak

Bijlagen

• aqaurium 205.jpg
    aqaurium 205.jpg
    282,4 KB · Weergaven: 44
  • aqaurium 206.jpg
    aqaurium 206.jpg
    266,9 KB · Weergaven: 23
  • aqaurium 207.jpg
    aqaurium 207.jpg
    212,3 KB · Weergaven: 15
is moeilijk te zeggen ik hoop van niet maar denk dat er nog wat uitval zal komen de tijd zal het laten zien

mijn waterwaarden zijn in ieder geval nog niet optimaal

ik had inderdaad troebel water voor het toevoegen van de bioclean

de volgende dag was het water helemaal helder

ik wil even de groeten doen aaan alle mensen die in belgie en nederland zo te doen hebben met het slechte weer

ik zit hier in het zonnige spanje met een lekkere cerveza
heeeerlijk
hihihihihi

Slecht weer :confused: ??In Zuid Limburg schijnt altijd de zon :D !! Fijne vakantie verders......neem nog maar un servesa :) !!

Back
Bovenaan