maikel.
ik heb een middenrif
even terug komend op de Siganus vulpinus eet deze niet aan de lagere dierentimwijgerde zei:Konijnvissen zoals een Siganus vulpinus eten ze vaak...
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
even terug komend op de Siganus vulpinus eet deze niet aan de lagere dierentimwijgerde zei:Konijnvissen zoals een Siganus vulpinus eten ze vaak...
bedankt luc ik heb inderdaad gedacht aan de isolatiejawsee zei:Maikel,neem aan dat je onder je bakken een houten plaat gaat leggen,zou je aanraden deze een paar cm groter als de bakken te nemen,daar kan je dan in de winter isolatie op zetten om warmteverlies tegen te gaan,in de zomer haal ik deze gedeeltelijk weg afhankelijk van de temperatuur.Als dit af is ga er plezier van hebben,geloof me maar:goed:
maikel. zei:zo mijn bakken zijn inelkaar gelijmd alleen nog wat afwerken en ze zijn gereed voor de test
maikel. zei:dag mensen ik heb vandaag voor de vierde keer een naso literatus door de wc gespoeld
ik heb deze drie maanden gehad met de bedoeling dat ie de kogelalgen ete
maar helaas alweer 75 euro weg
hij at goed ik weet het niet meer
zou het dan wel goed gaan johnJohn van Eksel zei:Dan komt de nieuwe bak wel sneller zeker.
maikel. zei:ik heb vandaag water in mijn bakken gedaan (foto)
en ik wou vol vertruowen mijn pomp proberen
alleen deze deed het niet
hij pomp heel even en dan doet hij niets meer de pomp wel maar de rotor niet i
ik heb een vermoeden dat er teveel speling op de rotor zit zodat hij niet meer met de magneet mee getrokken word
wat denken jullie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.