Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

filterkamer maken in de kelder

Hoi Maikel, nu laat je kelder maar niet meer onder lopen. Anders is het weer een tijdje gedaan met het hobby ;) .Veel succes. Gr. Erik
maikel. zei:
vandaag bbk en de atk pomp opgehaald

nu alleeeeeen het water nog +de bak waar het in zit hahaha

hopelijk ben je nu vertrokken Maikel zonder al teveel tegenslagen,je hebt toch nog wat ruimte achter je pomp hé zodat ze genoeg lucht kan aanzuigen voor de koeling.prachtige apparatuur:goed:

ik heb genoeg speling dat komt wel goed

ik ga vandaag mijn glas van de bak bestellen
ik wou eerst de zijruiten van kristalglas bestellen maar dat doe ik maar niet
kristalglas is zachter dan normaal glas en krast dan ook sneller (mijn mening )

Een goede beslissing Maikel. Als je ziet wat ik al voor krassen heb en dat met gewoon groen glas. Gr. Erik
maikel. zei:
ik heb genoeg speling dat komt wel goed

ik ga vandaag mijn glas van de bak bestellen
ik wou eerst de zijruiten van kristalglas bestellen maar dat doe ik maar niet
kristalglas is zachter dan normaal glas en krast dan ook sneller (mijn mening )

zijn er mensen die mee op een makkelijke manier kunnen uitleggen hoe je de snelkoppeling in de berichten scherm zet

Maikel, dat zou Erik je kunnen vertellen denk ik want die heeft dit in zijn handtekening staan.

Gr. Louis.

maikel. zei:
zijn er mensen die mee op een makkelijke manier kunnen uitleggen hoe je de snelkoppeling in de berichten scherm zet

Daar moet je even in de algemeen forum helpdesk kijken, het staat er goed in beschreven. ik kan dat moeilijk uitleggen, Ik heb er zelfs problemen mee gehad om het er op te krijgen. Een beetje zelf uit proberen en dan lukt het wel. Gr. Erik
louiske zei:
Maikel, dat zou Erik je kunnen vertellen denk ik want die heeft dit in zijn handtekening staan.

Gr. Louis.

Maikel, proficiat met je 35ste verjaardag. Veel succes met je nieuw middenrif en houd ons op de hoogte. Gr. Erik

heel erg attent dat je aan mijn verjaardag denkt eric ik ben trouwens 37 jaar geworden i.p.v. 35 ik houd jullij op de hoogte i.v.m.de aqaurium ik heb een week vrij kan ik mooi gaan knutselen

Vanuit hier ook gefeliciteerd.........met je 37STE :) !!

Van mij toch proficiat met je 35ste.Je kunt niet lang genoeg jong blijven hé:D

Je moet je niet ouder maken als je er uit ziet. :rolleyes:
maikel. zei:
heel erg attent dat je aan mijn verjaardag denkt eric ik ben trouwens 37 jaar geworden i.p.v. 35 ik houd jullij op de hoogte i.v.m.de aqaurium ik heb een week vrij kan ik mooi gaan knutselen

ik zie er gelukkig nog jong genoeg uit haha

ik ga de bak inderdaad zelf lijmen heb ik met de vorige bak ook gedaan
en is nog leuk werk
als je zorgt dat de verlijmen delen goed vet vrij zijn en de goede kit gebruikt dan kan er wijnig mis gaan toch
jawsee zei:
heb altijd gedacht dat je nog maar 25 was:D gefeliciteerd,ga je de bak zelf lijmen?

ik heb vandaag het eertste deel van de tafel gemaakt
zie foto.s
krijg donderdag avond het glas binnen

Bijlagen

• aqaurium 074.jpg
    aqaurium 074.jpg
    44,2 KB · Weergaven: 14
  • aqaurium 075.jpg
    aqaurium 075.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 12
even een vraag aan de aqaurium vrienden
kan ik de opstart van mijn nieuwe bak versnellen door deels water te
gebruiken van mijn bestaande bak
ik zelf denk dat,dat wel moet kunnen

JEP......kzou zoveel mogelijk water uit je bestaande bak proberen te gebruiken Maikel ;) !! Kben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen :) !! mvg Manuel!!
maikel. zei:
even een vraag aan de aqaurium vrienden
kan ik de opstart van mijn nieuwe bak versnellen door deels water te
gebruiken van mijn bestaande bak
ik zelf denk dat,dat wel moet kunnen

Back
Bovenaan