Edwin.Dekker
Senior Forumlid
Leeft een clavularia soort niet altijd in een kokertje dan?manuel69 zei:Is un clavularia soort!! Die witte sinularia foto's # 105 is super :goed: !! Is die nog zo wit of gaat die al anders kleuren?! Mvg Manuel!!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Leeft een clavularia soort niet altijd in een kokertje dan?manuel69 zei:Is un clavularia soort!! Die witte sinularia foto's # 105 is super :goed: !! Is die nog zo wit of gaat die al anders kleuren?! Mvg Manuel!!
Zo, wat een namenmanuel69 zei:Bij mijn weten niet altijd!! je hebt meerdere families..... ,clavulariinae,sarcodictyiinae,telestinae enpseudocladochoninae!! de groene sterpoliep clavularia viridis is ook korstvormig!! Wat de rode tepelanamoon betreft zie ik steeds vaker dat ze bij particulieren bieden aan terecht komen en dat zal niet voor niets zijn,al ken ik ook bakken waar ze veel ruimte hebben en op hun plaats blijven staan.....als de visjes er dan dankbaar gebruik van maken is dat natuurlijk helemaal geweldig!! Je bak wordt steeds mooier :goed: je kunt er trots op zijn
!! mvg Manuel!!
Edwin.Dekker zei:Zo, wat een namen...
Mijn tepelanemoon blijft wel op zijn stekkie, maar hij neemt wel heel véél plek in beslag (totdat de HQI uitgaat). Alles wat in zijn buurt staat wordt ongewenst betast...
V.w.b. de groene sterpoliep die heb je dan ook weer in allerlei soorten zeker? De mijne leeft namelijk in een paars kokertje... Zie: http://www.zeewaterforum.org/forums/showpost.php?p=318476&postcount=58
Dank je voor het compliment maar wat een schitterende bak heb jij daar zeg. Ik heb al eens eerder in je dagboek zitten neuzen. Schitterend die diepte in je bak. Mijn complimenten. Ik heb nog een lange weg te gaan. Hoe is't met de Tuka's?
Hoe gaat dat in zijn werk; vissen uit het vliegtuig kopen? Heb wel een keer vis gekregen in het vliegtuig. Dat was een vlucht van Penang naar Tokio en ze noemde het ontbijtmanuel69 zei:Dankje Edwin,met de tuka's gaat het goed 10 van de 14 eten nu die andere nog dus niet tevroeg juichen!! Kheb deze bijna vanuit het vliegtuig gekocht dus aten nog niet......maar daar is ook de prijs naar dan!! Ja er zijn veel subfamilies maar zal je de namen besparen.....en mezelf ook
mvgManuel!!
Haha. Had ik het maar geweten.....manuel69 zei:Kzat in dat zelfde vliegtuig denk....kzei doe mij de vis maar rauw en voor ik het wist zat ik met un zak anthiassen op mn schoot!!
Dank je Foxie het wordt ooit nog wel eens watDesertfox zei:Mooie stukken ed,je mag fier zijn op zulke kleuren:goed:
Hoi Miranda,Taurus zei:maar als ik jouw bak zo zie...heb ik nog een heeele lange weg te gaan
super hoor!!
Taurus zei:hijs inderdaad heel knapleuk dat je net zo enthousiast kan zijn over je aankoop als ik haha. Anderen verklaren me altijd voor gek, fijn om hier op het forum medestanders te vinden
![]()
Iemand die hier de latijnse naam van weet?Edwin.Dekker zei:Nog even een kleine aanvulling van mijn dagboek.
Mijn dieren in volgorde van opkomst:
2 .... ..... - Turbo slakken (ik weet de latijnse naam niet)
Ok dank je! Zal binnenkort nog wel wat foto's plaatsen.marco-w zei:Edwin , die laatste was een pavona cactus . Dat is een aflegger van Tanneen stond bij mij te netelen tegen een ander dier , ik heb hem iets kleiner gemaakt en de stek aan jouw gegeven !!:goed:
Een heel dankbaar steenkoraal wat op een cactus lijkt..
Veel plezier met de stekken !!!
groet marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.