Eddy
Senior Forumlid
Vandaag na lang twijfelen,toch maar gesnoeid in de mooie Acropora.Ik moest wel.Kon de binnenzijde van men aquarium niet meer kuisen.Hij was tot bijna tegen de voorruit gegroeid.Het was een hele karwij,want overal was hij aan vastgegroeid.Uiteindelijk toch enkele zeer mooie stekken kunnen maken.Minstens eentje voor mezelf en de anderen in de verkoop.
Zaterdag zal in ze dan ook op het verkoopitem van dit forum plaatsen.Nu al reserveren kan niet.Er zijn verschillende liefhebbers die een stek van dit dier gevraagt hebben,maar ik weet ook niet precies wie zij allemaal waren.Vandaar dat ik ieder de gelegenheid wil geven om naar de stekken uit te kijken.Natuurlijk zal ik er weer wat ongelukkig maken,maar de snelste hebben de eerste keuze.
Gr,Eddy
Zaterdag zal in ze dan ook op het verkoopitem van dit forum plaatsen.Nu al reserveren kan niet.Er zijn verschillende liefhebbers die een stek van dit dier gevraagt hebben,maar ik weet ook niet precies wie zij allemaal waren.Vandaar dat ik ieder de gelegenheid wil geven om naar de stekken uit te kijken.Natuurlijk zal ik er weer wat ongelukkig maken,maar de snelste hebben de eerste keuze.
Gr,Eddy