Eddy
Senior Forumlid
Ik vermoed de Cirrhilabrus rubriventralis of de Cirrhilabrus condei
MVG
Eddy
Het is inderdaad een Cirrhilabrus rubriventralis,vlg Rudi ( Zanclus)
Gr,Eddy
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik vermoed de Cirrhilabrus rubriventralis of de Cirrhilabrus condei
MVG
Eddy
Het is inderdaad een Cirrhilabrus rubriventralis,vlg Rudi ( Zanclus)
Gr,Eddy
Gisteren enkele nieuwe dieren aangeschaft bij Rudi ( Zanclus) waaronder 2 vissen.Eentje heb ik al kunnen fotograferen,de andere laat zich nog niet goed zien.
Aan de Acantastreas kon ik weer niet voorbij,en heb er dan ook maar eentje meegebracht.Eindelijk eens aan een zeer aanvaardbare prijs,al blijven ze alsnog duur te noemen.
Gr,Eddy
Heb de tweede vis eindelijk een beetje ordentelijk voor de lens gekregen.Het is echt een grappige vis.Ik heb hem enkel nog maar van de stenen algen zien plukken,als die er al zijn.
Gr,Eddy
Eddy,
Een dikke proficiat met je artikel in ons zeeaquarium, zeer mooie uitleg en bijzonder mooie foto'sphotopic. Je bak staat er erg goed in afgebeeld, ik had niet gedacht dat je zo een mooie acropora's in je bak had staan.-excuus. Doe verder zo en nog heel veel succes voor de toekomst.
Groetjes Erik
Eddy,
Een dikke proficiat met je artikel in ons zeeaquarium, zeer mooie uitleg en bijzonder mooie foto'sphotopic. Je bak staat er erg goed in afgebeeld, ik had niet gedacht dat je zo een mooie acropora's in je bak had staan.-excuus. Doe verder zo en nog heel veel succes voor de toekomst.
Groetjes Erik
Dan gaan we zeer mooie stekjes ?? vinden hoop ik ! héhé
groetjes,
Michaël
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.