GlennF
Senior Forumlid
Mooi toch....dat je groei heb.![]()
Oogt heel blauw maar zo wel goed te zien dat de brug aardig begint vol te groeien
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waarom is het zo blauw?
Camera of verlichting?
Happy Reefing, GlennF.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooi toch....dat je groei heb.![]()
Oogt heel blauw maar zo wel goed te zien dat de brug aardig begint vol te groeien
Ati lampen?Ja zeker ben er zeer blij mee!! Alle kleuren worden met de dag mooier en de voeten groeien mooi vol.
Kleur licht denk ik aan de telefoon, mijn verlichting is
2x coral+
1x artinic
3x bleu plus
Mvg Maike
Eerlijk gezegt .. ik heb daar geen menig over .. ik hou het op basic blauw /wit lampen en doe weleens een greep naar en andere, om te kijken wat het doet.Ja ik draai volledig met ati lampen. Zitten nu op 4 a 5 maanden.
Heb nog 2 nieuwe Aqua bleu special liggen maar vind dit licht niet zo heel mooi.
Verder zit ik te denken om de artinic te veranderen omdat deze volgens mij voor de groei niet echt van toepassing is of heb ik het dan mis ?
Maik
Netjes toch .. we gaan niet klagen over groei he....[emoji12]Ik ga eens kijken hoe en wat. Op dit moment moet ik zeggen dat de groei wel jet hardste gaat.
Mag op dit moment niet klagen. Koraal goed, vissen gaan goed. Zand is mooi schoon.
Micro bubbels moet ik maar mee leren leven.
- komen niet uit de schuimer
- alle naden nog opnieuw gelijmt en met teflon getapte aan de buiten zijde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.