Dann90
ZeewaterForum lid
Het gaat de goede kant op iigDat is goed om te horen. Zeker omdat de vorige keren de verhongermethode niet werkte.
Fingers crossed![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Het gaat de goede kant op iigDat is goed om te horen. Zeker omdat de vorige keren de verhongermethode niet werkte.
Fingers crossed![]()
Nog steeds zeer fel op diepvries ArtemiaGaaf hoor.
Prachtige vis.
Hopelijk blijft hij nu goed eten.![]()
Eet nog steeds erg goedHa Danny,
Hoe gaat het met de koraalduivel?
Goed te horen dat hij goed eet. Misschien dat hij nog wat gretiger wordt. Aan de andere kant denkt ie misschien wel als ze me het voer zo aanbieden hoef ik er niks voor te doen.Eet nog steeds erg goedMag wel een tandje gretiger wat mij betreft, want de andere vissen zijn hem anders voor. Ik voer hierdoor voornamelijk gericht. Wel grappig om te zien dat hij elke avond rond dezelfde tijd (zodra m'n lichten gaan dimmen) op hetzelfde plekje gaat zitten.
Ik zou hem bijna willen aaien![]()
Ik heb zelf er een verwend nestje van gemaakt denk ikGoed te horen dat hij goed eet. Misschien dat hij nog wat gretiger wordt. Aan de andere kant denkt ie misschien wel als ze me het voer zo aanbieden hoef ik er niks voor te doen.![]()
Ja dat is altijd balen als er een vis dood gaat. Het zou idd wel een verklaring kunnen wezen maar zoals je zegt je weet het nooit zeker.Ik heb zelf er een verwend nestje van gemaakt denk ik... Heb wel paar keer wat voer in de stroming richting hem gericht, maar die dokters gaan er als waanzinnige opaf. Hij maakt geen schijn van kans.
Overigens een minder leuk dingetje. Door al m'n focus van het vele voeren met de koraalduivel heb ik weinig oog blijkbaar gehad voor de andere vissen. M'n Naso Elegans is helaas overleden. Baal er echt van. Denk dat door het hele voer wat de duivel niet opat en wat ik dan zo de hoofdbak in kiepte hij misschien verstoppingen heeft gekregen. Op een geveven moment at de Naso niet meer. Het hoofdvoer van dokters bestaat natuurlijk voornamelijk uit groenvoer, maar ben misschien een beetje te makkelijk geweest met het voer wat ik steeds over had.
Misschien wel een andere reden maar vind het wel zwaar (...)
Heb ik de ene eindelijk aan het eten stopte de andere ermee![]()
Klopt. Ik las ook wel een goeie tip van iemand om als eerst groenvoer te geven zodat de dokters zich hieraan volvreten en daarna pas bijv. Artemia etc.Ja dat is altijd balen als er een vis dood gaat. Het zou idd wel een verklaring kunnen wezen maar zoals je zegt je weet het nooit zeker.
Misschien ook oppassen met de andere dokters.
Ja hier ook hoor.Maar meteen ff een fototje van onze chagrijnKijken ze allemaal zo boos of is dat alleen hier. Zijn witte streep begint wel al te doorbreken
Bekijk bijlage 582118
Mooie visWat foto's plus nieuwe aanwinst
Bekijk bijlage 582344
Bekijk bijlage 582345Bekijk bijlage 582348
Bekijk bijlage 582349Bekijk bijlage 582351
Rock flowers blijven meestal op hun plek als ze die hebben gevonden wat ik begreep.Mooie vis
Maar ook mooie rock flowers
Hopelijk gaan ze niet aan de wandel
Nadat je ze geplaatst hebt bedoel je? Of nog steeds/continu? Bij mij was de plek die ik zelf uitkoos niet naar z'n zin. Daarna zocht ie ze eigen plekje en is daar nooit meer vandaan gekomen.Bij mij waren ze ook snel aan de wandel
Schijnen graag meer verticaler te staan
Ik heb er 2 en allebei zijn ze ergens anders gaan zitten
Zijn allebei gestopt met wandelenNadat je ze geplaatst hebt bedoel je? Of nog steeds/continu? Bij mij was de plek die ik zelf uitkoos niet naar z'n zin. Daarna zocht ie ze eigen plekje en is daar nooit meer vandaan gekomen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.