Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

.............

Bijlagen

• DSC00786.JPG
    DSC00786.JPG
    227,2 KB · Weergaven: 7
  • DSC00773.JPG
    DSC00773.JPG
    293,5 KB · Weergaven: 8
  • DSC00774.JPG
    DSC00774.JPG
    260 KB · Weergaven: 7
  • DSC00777.JPG
    DSC00777.JPG
    209,5 KB · Weergaven: 7
  • DSC00779.JPG
    DSC00779.JPG
    268,3 KB · Weergaven: 8
Wat overzichtjes:

Bijlagen

• DSC00790.JPG
    DSC00790.JPG
    260 KB · Weergaven: 49
  • DSC00750.JPG
    DSC00750.JPG
    415,1 KB · Weergaven: 11
  • DSC00749.JPG
    DSC00749.JPG
    403 KB · Weergaven: 12
  • DSC00748.JPG
    DSC00748.JPG
    449,4 KB · Weergaven: 17
Het begint echt prachtig te worden hé, Stefan!
Er komt al heel wat kleur in je bak, eens alles wat gegroeid is, zal het een prachtig stukje rif zijn :goed:
Ik blijf het in elk geval volgen!

mooi schelpje Stephan,koraaltjes doen het ook goed zo te zien,bij je visfoto's merk ik redelijk wat zweefvuil op ,is dit tijdelijk(pas gevoerd?)of heb je er wel last van.

jawsee zei:
mooi schelpje Stephan,koraaltjes doen het ook goed zo te zien,bij je visfoto's merk ik redelijk wat zweefvuil op ,is dit tijdelijk(pas gevoerd?)of heb je er wel last van.
Luc ik heb inderdaad wat last van zweefvuil en de vis op de eerste foto is daar de grootste oorzaak van:mad: ,maar het is zo'n leuk visje.....:o

hey Stefan,

Ik zie dat de doopvont er nu instaat :goed:

nogmaals bedankt voor alle uitleg en de koffie :) de droom is weer wat dichterbij.

Gwindor zei:
hey Stefan,

Ik zie dat de doopvont er nu instaat :goed:

nogmaals bedankt voor alle uitleg en de koffie :) de droom is weer wat dichterbij.
René altijd welkom ook al heb je geen vragen.Maar met vragen zekers ook.Die koffie kom ik wel eens terug halen als je eenmaal gaat beginnen.;)

Tja toch maar die mossel gekocht,er werd me verzekerd dat dit niet te vroeg was en dat ze voornamenlijk leven van nitraat en dat is in mijn bak wel aanwezig met het voederregime hier.:D

bjelka zei:
Hoi Stephan

Je aquarium ziet er goed uit. Ik vind je koralen er mooi van kleur.. Tja een zandhappertje maakt een zooitje in de bak he.;) En je heb gelijk het is een leuk visje. maar ook een grondel die laag behoort te blijven maakt ook troep.:)

Voeder jij zoveel dan??????? En hoe hoog is dat nitraat dan wel niet.

Ria.
Dank je Ria.
Ik voer zo'n 3 maal per dag (Anthiasen) en kan mijn nitraat op zo'n ongeveer 10 tot 15mg/l houden.Dit vinden de koralen ook duidelijk fijn.

Sea-Crab zei:
... en kan mijn nitraat op zo'n ongeveer 10 tot 15mg/l houden...
Daar zal ik je binnenkort eens tekst en uitleg over geven hoe je daar vanaf kan komen.

bjelka zei:
He Stephan

Waar blijven fotos van je nieuwe aanwinsten :) Was weer even gezellig
aquariaan onderonsje he.;) Hoop niet doof geworden van mijn gezwam.

Groetjes Ria.
Wat zeg je Ria;)
Ben je nog zonder bekeuringen thuis gekomen?
Het was inderdaad weer gezellig bij MWS.
Bedoel je deze aanwinsten? :D

Bijlagen

• DSC00807.JPG
    DSC00807.JPG
    108,6 KB · Weergaven: 5
  • DSC00796.JPG
    DSC00796.JPG
    170,9 KB · Weergaven: 5
  • DSC00801.JPG
    DSC00801.JPG
    256,2 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Mefisto zei:
Daar zal ik je binnenkort eens tekst en uitleg over geven hoe je daar vanaf kan komen.
Michel wie zegt dat ik er vanaf wil? Ik merk duidelijk aan de groei van de koralen dat ze dit zeer op prijs stellen.:p

Anton - AVO zei:
Mooie Tuka's??????:p
Wat bedoel je Anton? Weet je niet zeker of het Tuka's zijn?
Ze hebben inderdaad niet de karakteristieke bovenlip maar ik heb inmiddels ook begrepen dat alleen de man die heeft,verder zijn ze denk ik nog vrij jong dus misschien is het geslacht nog niet bepaald? Zijn er misschien mensen die uitsluitsel kunnen geven of dat het Tuka's zijn of niet?

:confused:
Sea-Crab zei:
Wat bedoel je Anton? Weet je niet zeker of het Tuka's zijn?
Ze hebben inderdaad niet de karakteristieke bovenlip maar ik heb inmiddels ook begrepen dat alleen de man die heeft,verder zijn ze denk ik nog vrij jong dus misschien is het geslacht nog niet bepaald? Zijn er misschien mensen die uitsluitsel kunnen geven of dat het Tuka's zijn of niet?
... voor mij zijn het Tuka's ..

Voor mij zijn ook 100 % Tuka's. Gr. Erik
Anton - AVO zei:
:confused:
... voor mij zijn het Tuka's ..

Back
Bovenaan