U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik zie dat ik iets gemist heb hierSea-Crab zei:Nathalie misschien is het toch beter dat die flower weer herenigd wordt met z'n andere helft,dus zeg maar wanneer je hem komt langs brengen.![]()
![]()
Ik heb een paar mooie stekjes meegenomen,deze staan echter nog niet op der plaats,ik ben namenlijk bezig met een reorganisatie in de bak,dus gaat het nog even duren eer dat er foto's gaan verschijnen.Dietger zei:Hey Stefan
Nog leuke dingen gekocht gisteren bij MWS?
Net gehoord van Nathalie dat je daar ook zat toen ik er net voor sluitingstijd toekwam![]()
ps: erg schone Kawa heb je daar
Groetjes
Dietger
Die pallet ga je nodig hebben als ik eenmaal langs kom.Want je zou onderhand moeten weten dat als ik langs kom je precies weet wanneer ik binnen kom maar nooit weet wanneer ik weer weg ga.zebra zei:Ik zie dat ik iets gemist heb hiermaar je geloofd toch zelf niet dat dat feestje door gaat he
![]()
Mss kan je beter hier komen om de zus van jou Flower te komen bekijken, heb hier een pallet Cola staan......![]()
Groetjes, Nathalie.
Nou, dat probleem hebben wij ook, we nemen niet voor niks Milan z'n campingbed overal mee naar toeSea-Crab zei:Die pallet ga je nodig hebben als ik eenmaal langs kom.Want je zou onderhand moeten weten dat als ik langs kom je precies weet wanneer ik binnen kom maar nooit weet wanneer ik weer weg ga.![]()
Gilles zoals reeds op de eerste pagina beschreven heb ik balken gebruikt van 96x44 ,de ondersteuning van de bak wordt verzorgd door 8 van deze balken.Gilles zei:Hoi Crabby, ik vind het altijd erg gaaf om opbouwtopics te zien, of het nu hout of ijzer is, het frame en de ombouw zijn toch het interessants om te volgen.
Graag hoor ik dan ook van je, wat voor dikte balken je hebt gebruikt voor je onderframe, en om de hoeveel centimeter je een balk geplaatst hebt. Ook zou ik wel willen weten hoe je je aquariummeubel hebt bevestigd, heb je dit met koploze spijkertjes gedaan?
Ik ben nog volop aan het plakken!!! Ik heb niet al teveel tijd heb late dienst dus moet alles in een paar uurtjes 's morgens doen en ik ben niet echt een ochtend menszebra zei:Hey Stefan,
Hoe gaat het met de reorganisatie???
Als je soms wat stekken overhoud..........![]()
rara dat ken ikSea-Crab zei:ik ben niet echt een ochtend mens![]()
Dat is dus waar ik al een hele week mee bezig ben,voorbereiden op jouw bezoekjeTom zei:rara dat ken ik![]()
ben benieuwd naar het resultaat! Binnenkort eens in levende lijve aanschouwen. Bereid je maar voor
![]()
mvg
Tom
Sea-Crab zei:Gisteren mijn nieuwe aanwinst op gehaald en hij staat inmiddels te draaien.![]()
Voor diegene die zich afvragen waarom het schuim niet tot bovenaan staat,ik had voor deze foto's net gevoerd.![]()
Sea-Crab zei:Gisteren mijn nieuwe aanwinst op gehaald en hij staat inmiddels te draaien.![]()
Voor diegene die zich afvragen waarom het schuim niet tot bovenaan staat,ik had voor deze foto's net gevoerd.![]()
Het is altijd leuk om weer een gezicht bij een forum naam te kunnen plakken.Dietger zei:Hey Stefan
Leuk je te leren kennen vandaag! Nog iets meegenomen?
Wil je nog eens een overzichtje van je aqua plaatsen, ben benieuwd hoe ie er nu uitziet
Groetjes
Dietger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.