U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Luc ik heb inderdaad wat last van zweefvuil en de vis op de eerste foto is daar de grootste oorzaak vanjawsee zei:mooi schelpje Stephan,koraaltjes doen het ook goed zo te zien,bij je visfoto's merk ik redelijk wat zweefvuil op ,is dit tijdelijk(pas gevoerd?)of heb je er wel last van.
René altijd welkom ook al heb je geen vragen.Maar met vragen zekers ook.Die koffie kom ik wel eens terug halen als je eenmaal gaat beginnen.Gwindor zei:hey Stefan,
Ik zie dat de doopvont er nu instaat :goed:
nogmaals bedankt voor alle uitleg en de koffiede droom is weer wat dichterbij.
Dank je Ria.bjelka zei:Hoi Stephan
Je aquarium ziet er goed uit. Ik vind je koralen er mooi van kleur.. Tja een zandhappertje maakt een zooitje in de bak he.En je heb gelijk het is een leuk visje. maar ook een grondel die laag behoort te blijven maakt ook troep.
![]()
Voeder jij zoveel dan??????? En hoe hoog is dat nitraat dan wel niet.
Ria.
Daar zal ik je binnenkort eens tekst en uitleg over geven hoe je daar vanaf kan komen.Sea-Crab zei:... en kan mijn nitraat op zo'n ongeveer 10 tot 15mg/l houden...
Wat zeg je Riabjelka zei:He Stephan
Waar blijven fotos van je nieuwe aanwinstenWas weer even gezellig
aquariaan onderonsje he.Hoop niet doof geworden van mijn gezwam.
Groetjes Ria.
Michel wie zegt dat ik er vanaf wil? Ik merk duidelijk aan de groei van de koralen dat ze dit zeer op prijs stellen.Mefisto zei:Daar zal ik je binnenkort eens tekst en uitleg over geven hoe je daar vanaf kan komen.
Sea-Crab zei:Wat zeg je Ria![]()
Ben je nog zonder bekeuringen thuis gekomen?
Bedoel je deze aanwinsten?![]()
Wat bedoel je Anton? Weet je niet zeker of het Tuka's zijn?Anton - AVO zei:Mooie Tuka's??????![]()
... voor mij zijn het Tuka's ..Sea-Crab zei:Wat bedoel je Anton? Weet je niet zeker of het Tuka's zijn?
Ze hebben inderdaad niet de karakteristieke bovenlip maar ik heb inmiddels ook begrepen dat alleen de man die heeft,verder zijn ze denk ik nog vrij jong dus misschien is het geslacht nog niet bepaald? Zijn er misschien mensen die uitsluitsel kunnen geven of dat het Tuka's zijn of niet?
Anton - AVO zei:![]()
... voor mij zijn het Tuka's ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.