U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Daar lijkt hij inderdaad erg veel op.John27 zei:Komt mij bijzonder bekend voor Stefan:
http://www.zeewaterforum.org/forums/showpost.php?p=350360&postcount=42
MDJ - Mike zei:Gaat de goede kant op Stefan! tijd voor wat mooie koraalvulling!
Sea-Crab zei:Mike en Manuel dit gaat binnenkort goed komen.![]()
Maar wel rustig aan want ik heb last van een gat in mijn portomonee.
Dat gaat zeker goed komen hier, dat weet ik zekerMarjanH zei:Jammer van dat gat, want volgens mij heb jij wel oog voor exclusiviteit, kleur en detail en ik blijf je dagboek dan ook zeker volgen. Ik hoop dat het gat snel dicht, de inhoud zich weer vult en we snel de eerste aankopen van koralen kunnen gaan bewonderen.
Sea-Crab zei:Marjan en Nathalie het enigste wat ik kan zeggen is, als ik jullie was zou ik het dagboek in de gaten houden de komende tijd.![]()
Da's leuk om te weten Manuel,maar als vrijgezel zijnde ben je toch geneigd de dames wat meer aandacht te gevenmanuel69 zei:Dat doen de andere forumleden ook hoor Stefan![]()
!! mvg Manuel!!
Heeele goede instelling SeaCrab, daar houden wij vrouwtjes wel vangeneigd de dames wat meer aandacht te geven![]()
![]()
Volgens mij word het gewoon een topper die bak van jou, ik heb er geen twijfels over met jouw instelling en manieren van doenal hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).
UuuuuuuuhuuuuuuuuuuhMarjanH zei:Heeele goede instelling SeaCrab, daar houden wij vrouwtjes wel van![]()
.
Sea-Crab zei:Da's leuk om te weten Manuel,maar als vrijgezel zijnde ben je toch geneigd de dames wat meer aandacht te geven![]()
,al hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).
De verwachtingen zijn zeker hoog gespannen, de manier waarop je er tot nu toe mee bezig bent is een goede indicator dat je aquarium een topper zal worden!:goed:Sea-Crab zei:al hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.