Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Ik ga er van uit dat dit een zeehaas is?

Bijlagen

• DSC00353.JPG
    DSC00353.JPG
    166,6 KB · Weergaven: 18
  • DSC00358.JPG
    DSC00358.JPG
    159,8 KB · Weergaven: 20
Ook de pepermunt-garnalen gaan zich steeds beter thuis voelen,ze komen zelfs overdag af en toe de kamer in kijken.:D

Bijlagen

• DSC00370.JPG
    DSC00370.JPG
    233 KB · Weergaven: 13
Gaat de goede kant op Stefan! tijd voor wat mooie koraalvulling!

Jazeker Stefan vullen :D ......rij eens naar reef-corner daar staan unieke stukjes ;) !! mvg Manuel!!
MDJ - Mike zei:
Gaat de goede kant op Stefan! tijd voor wat mooie koraalvulling!

Mike en Manuel dit gaat binnenkort goed komen.;)
Maar wel rustig aan want ik heb last van een gat in mijn portomonee:D .

Van dat gat heb ik ook last Stefan .....en dat gat zal alleen maar groter worden bij mij :mad: !! mvg Manuel!!
Sea-Crab zei:
Mike en Manuel dit gaat binnenkort goed komen.;)
Maar wel rustig aan want ik heb last van een gat in mijn portomonee:D .

Jammer van dat gat ;) , want volgens mij heb jij wel oog voor exclusiviteit, kleur en detail en ik blijf je dagboek dan ook zeker volgen. Ik hoop dat het gat snel dicht, de inhoud zich weer vult en we snel de eerste aankopen van koralen kunnen gaan bewonderen.

MarjanH zei:
Jammer van dat gat ;) , want volgens mij heb jij wel oog voor exclusiviteit, kleur en detail en ik blijf je dagboek dan ook zeker volgen. Ik hoop dat het gat snel dicht, de inhoud zich weer vult en we snel de eerste aankopen van koralen kunnen gaan bewonderen.
Dat gaat zeker goed komen hier, dat weet ik zeker :D
Als je met kleine stekjes werkt vind ik zowieso dat je uiteindelijk een mooi ingegroeid resultaat krijgt, en dat is precies wat stefan van plan is toch??

En daar komt nog bij dat je bak lekker veel tijd krijgt nu, en dat is alleen maar goed :goed: :goed:

Groetjes, Nathalie.

Marjan en Nathalie het enigste wat ik kan zeggen is, als ik jullie was zou ik het dagboek in de gaten houden de komende tijd.:D

Dat doen de andere forumleden ook hoor Stefan :D ;) !! mvg Manuel!!
Sea-Crab zei:
Marjan en Nathalie het enigste wat ik kan zeggen is, als ik jullie was zou ik het dagboek in de gaten houden de komende tijd.:D

manuel69 zei:
Dat doen de andere forumleden ook hoor Stefan :D ;) !! mvg Manuel!!
Da's leuk om te weten Manuel,maar als vrijgezel zijnde ben je toch geneigd de dames wat meer aandacht te geven;) :D ,al hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).

geneigd de dames wat meer aandacht te geven;) :D
Heeele goede instelling SeaCrab, daar houden wij vrouwtjes wel van :D

al hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).
Volgens mij word het gewoon een topper die bak van jou, ik heb er geen twijfels over met jouw instelling en manieren van doen :) .

Ik denk als jij je goed in leest voor dat je wat aanschaft dat dat al een hele hoop problemen scheeld en ik twijfel er ook niet aan dat jij dat ook doet.

Als we een paar jaar verder zijn dan denk ik dat jij een prachtbak hebt staan!

Sea-Crab zei:
Da's leuk om te weten Manuel,maar als vrijgezel zijnde ben je toch geneigd de dames wat meer aandacht te geven;) :D ,al hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).

Sea-Crab zei:
al hoop ik niet dat de verwachtingen al te hoog gespannen zijn(ik heb eigenlijk nog niets gepresteerd op zeewatergebied behalve het bouwen van het aqua dan,maar het houden van delicate koralen is toch wel andere koek).
De verwachtingen zijn zeker hoog gespannen, de manier waarop je er tot nu toe mee bezig bent is een goede indicator dat je aquarium een topper zal worden!:goed:

Grtz,

Kurt

Nou als de verwachtingen dan zo hoog gespannen zijn zal ik maar laten zien wat ik vandaag voor leuks heb bekomen(met dank aan Mike en vooral Anton!)

Sorry voor de kwaliteit van de foto's maar ik had na het plakken(wat een k** spul dat reef destruct!) nog zo'n twee minuten om wat foto's te trekken met de HQI aan.

Bijlagen

• DSC00385.JPG
    DSC00385.JPG
    153,3 KB · Weergaven: 8
  • DSC00387.JPG
    DSC00387.JPG
    278,9 KB · Weergaven: 14
  • DSC00389.JPG
    DSC00389.JPG
    176,4 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Volgend stekje kan door iemand herkent worden! De kleuren zullen rap terug gaan komen gaan we vanuit Manuel.

Bijlagen

• DSC00392.JPG
    DSC00392.JPG
    163,3 KB · Weergaven: 6
Back
Bovenaan