U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dit is een normaal afschuimpatroon hoor, het is alleen nu rood waar het anders bruin is.zebra zei:Komt me bekent voor dat rood schuim![]()
Dat moet gewoon een goed teken zijn, of daar gaan we wel vanuit toch.
Positief blijven he.
Heb je nog niet stiekem in je bak gekeken?
Zou ik niet kunnen laten hoorzeker niet als de afschuimer zo tekeer gaat :goed:
Dan doet tie het errug goed..Stefan.. zei:Dit is een normaal afschuimpatroon hoor, het is alleen nu rood waar het anders bruin is.
Dit is een dagopbrengst.zebra zei:Dan doet tie het errug goeddie van ons doet daar wel een week over
![]()
Maargoed, verschil moet er wezen he![]()
Hallo Erwin zoals het er nu naar uitziet is er geen flap meer te bekennen, maar moet hierbij wel vermelden dat de verlichting nog minimaal is en er alleen nog maar T5's hebben gebrand voor een korte periode. De bak is er zeker qua zicht niet slechter van geworden veel algen die zich her en der op de stenen bevonden zijn ook verdwenen.Lekker rustig de lichtintensitiet verhogen en we zullen zien of de flap weg blijft. Ik hou jullie op de hoogte.E.T.H zei:Hoi stefan hoe is het nu afgelopen..ben benieuwd
Gr erwin
..Stefan.. zei:Dagboek in goede en slechte tijden!
En afgelopen dag behoorde absoluut bij de laatste:
Gisteren is mijn helper,mede bewonderaar van aquaria en trouwe vriend vertrokken naar de hondenhemel. Troy bedankt voor de 10 geweldige jaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.