Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Kelly zei:
hehe, eindelijk!!:goed:

Hoe heb je hem kunnen vangen?

groetjes
Kelly
Nou Kelly eigenlijk vrij simpel:o ,in het kort: Ik zag hem weer zitten op de plek waar hij vaak zat,toen heb ik met van alles en nog wat alle uitgangen geblokkeerd, daarna een stuk van de bak afgezet met plexi plaatjes, één uitgang vrij gemaakt en hem uit de steen gejaagd, toen kon ik hem zo opscheppen.

Het is wel jammer dat ik je nou geen nachtje meer kan lenen.:D

Desert's Ocean zei:
Dat is dan wel een dure ugly kid joe geweest Stefan:eek:

@Anton, je overtreft steeds jezelf met je scherpte:D
Inderdaad Aissa, ik was eigenlijk ten einde raad, ik was al aan het plannen om de bak helemaal leeg te halen om hem zo te vangen.
Tja Anton er zitten er nog genoeg in hoor om zijn naam eer aan te doen, deze heb ik echter nog niet kunnen betrappen op iets fouts.

He He eindelijk heb je hem.....nu op jacht en je verzameling aan vullen :) !!

Één van de nieuwe aanwinsten het is een koppel maar de vrouw is even zoek.Is geen top foto maar wilde hem jullie niet onthouden

Bijlagen

• DSC01595.JPG
    DSC01595.JPG
    146,9 KB · Weergaven: 5
jawsee zei:
erg mooi koppel vissen Stefan,hou ons op de hoogte hou het ermee gaat;succes ermee:goed:
Doe ik Luc.Het is inderdaad een heel mooi koppel lekker dik niet al te klein, zwommen gelijk door de bak zonder weg te duiken,alleen de vrouw vond het ramen schoonmaken iets teveel van het goeden(vrouwen hey als er gewerkt moet worden zijn ze pleiten:D )
Begreep ik dat jij er ook eens heb gehad?

Hele mooi vis en heel mooie acro Stefan.....maar dat wist je al he :D !! Zou ook graag un foto van het vrouwlijk exemplaar zien ;) !! Veel suc6 ermee :goed: !!

manuel69 zei:
Hele mooi vis en heel mooie acro Stefan.....maar dat wist je al he :D !! Zou ook graag un foto van het vrouwlijk exemplaar zien ;) !! Veel suc6 ermee :goed: !!
Bedankt Manuel.Als ze morgen uit het zand komt zal ik er wel één trekken lichten zijn nu bijna uit dus verwacht haar niet meer.

Het koppeltje Halichoeres rubricephalus speciaal voor Manuel;) , maar de rest van jullie mag er ook van genieten hoor.:)

En een foto van het andere nieuwe koppeltje.

Bijlagen

• DSC01601.JPG
    DSC01601.JPG
    359,6 KB · Weergaven: 13
  • DSC01605.JPG
    DSC01605.JPG
    428,3 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Erg mooi Stefan!

Met de rode strepen is het mannetje? Trouwens de manderijntjes mogen er ook wezen!;)

Groetjes Michael

michael zei:
Erg mooi Stefan!

Met de rode strepen is het mannetje? Trouwens de manderijntjes mogen er ook wezen!;)

Groetjes Michael
Nee Michael precies andersom met de rode kop is het mannetje,bloost waarschijnlijk door de schoonheid van het vrouwtje.;)

ik heb hem een goede maand geleden gehad voor één dag denk ik,ging gelijk onder het zand en nooit meer gezien of gevonden,kan je ééns een betere foto maken van het vrouwtje,ik ben bang dat je een vrouwtje hebt wat aan het omvormen is tot man,de vrouwtjes zijn nl gelig met blauwachtige strepen over het hele lichaam,het heeft ook een extra oogvlek vanachter aan de rugvin
..Stefan.. zei:
Doe ik Luc.Het is inderdaad een heel mooi koppel lekker dik niet al te klein, zwommen gelijk door de bak zonder weg te duiken,alleen de vrouw vond het ramen schoonmaken iets teveel van het goeden(vrouwen hey als er gewerkt moet worden zijn ze pleiten:D )
Begreep ik dat jij er ook eens heb gehad?

jawsee zei:
ik heb hem een goede maand geleden gehad voor één dag denk ik,ging gelijk onder het zand en nooit meer gezien of gevonden,kan je ééns een betere foto maken van het vrouwtje,ik ben bang dat je een vrouwtje hebt wat aan het omvormen is tot man,de vrouwtjes zijn nl gelig met blauwachtige strepen over het hele lichaam,het heeft ook een extra oogvlek vanachter aan de rugvin
Vrouwtje is inmiddels al weer onder de wol,zal morgen weer een poging wagen.Foto is vanmorgen genomen toen de lichten nog niet aan waren met flits dus dat kan een verschil in kleur geven.Maar bang hoef je niet te zijn hoor van een extra man.;)

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben Luc strepen zijn inderdaad meer oranje dan geel maar ze heeft wel de drie oogvlekken.Misschien verrandert ze nog wel van gedachten! Ze kunnen het samen goed vinden en zwemmen de hele dag samen door de bak.
Beide eten goed zowel diepvries als droogvoer,so far so good.

Bijlagen

• DSC01617.JPG
    DSC01617.JPG
    375,4 KB · Weergaven: 3
bjelka zei:
Hoi Stephan

Mooi die lip vissen he. Heb je gemist op het terras. Of had je voor gevoel dat ik zou komen:rolleyes: Maar je bent geloof ik ziekies he.
Beterschap:)
Hopen dat het juiste geslacht zich gaat ontwikkelen. Kunnen 2 mannen wel samen.

RIa.
Hoi Ria heb je het een beetje kunnen winnen van Anton en Manuel op het terras?
Ja het gaat nog steeds niet zo lekker maar dat komt best weer wel goed.
Voorlopig kunnen zo heel goed met elkaar overweg,zijn niet bij elkaar weg te slaan.
Volgende keer ben ik er gewoon weer bij hoor op het terras.;)

Back
Bovenaan