maverickberke
Senior Forumlid
Mooie bak hoor!
Complimenten,
Groet Maverickberke
Complimenten,
Groet Maverickberke
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hey mannen,
thx, volgend jaar gaan we voor een nieuwe voordeur.
Foto's volgen, foto's volgen... maar heb daar niet echt een geschikte camera voor. De kleuren zijn veel te flets en met een digi werken is mijn ding niet.
Wat wel te melden valt is dat mijn experiment om 5 watabei vrouwtjes samen te houden als harem in quarantaine niet is geslaagd. Ze lijken al op juffertjes en nemen zelfs hun zelfde gedrag over, onderling gekibbel. Ze worden gestresseerd en krijgen stip.De rest van het verhaal ken je natuurlijk....
gaaaaaafffffff!!!!!thumbs up
Dit is gaaf om te zien, zo zie je ze niet vaak!topjes
Pfffffff...........Ik zou zeggen 'aan tafel' PowatPowatPowatPowatPowatPowat.
Echt mooi hooruitsteeekend.
Grt. Mark.
Eindelijk Bart , gewoon prachtige tafelkoralen maar er kunnen er nog veel bij . Binnenkort samen op koralenjacht dat zal de moeite zijn,
Grt JP thumbs upthumbs upthumbs up
Heel byzar die tafel formaties. Echt prachtig.
Ik was zelf ook geen voorstander van die chemische bende tot ik er veel over gelezen had. Ikzelf heb de kuur achter de rug ook omdat ik er niet van af kwam het werd niet meer maar ook niet minder. Had gewoon geen tijd en zin er ieder weekend zoveel tijd in te steken.
Nu 4 weken verder en heb geen schadelijke gevolgen ontdekt erg blij dat ik toch de stap heb gezet.
Hulde voor je mooie rif.
Gr. Dennis
Wat een schitterend aquarium.topjes
Dit is echt een voorbeeld aquarium voor mij.
Mvg Marius.
Wel mooi he, al die tafeltjes bij elkaar..topjes
Schitterend.
Welke vissen heb je nu zitten? Zie er niet zo veel namelijk
Grtz
Stephen
Heel mooi Bart. De opbouw is goed uitgedacht met het oog op het plaatsen van tafels zo te zien.
Waarmee heb je de koralen geplakt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.