U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ronald zei:Ops dat is niet mooi.
Zag in de beschrijving van deze naaktslak dat die wel giftig was!
Wist je dat zelf ook al toen je de naaktslak kocht?
grts Ronald
Schitterende vriendin heb jijTanne zei:Heel veel sterkte. Bij mij is een paar weken geleden ook zo'n komkommer gesneuveld, ik was er erg snel bij. Besef nu pas wat een geluk ik had dat m'n vriendin erg oplettend sms'de...
Dit is echt heel pijnlijk...
Die gaat nu als ze slim is shoppen voor het geld dat ze bespaard heeftclownfish zei:Schitterende vriendin heb jij! een heel drama is voorkomen.
Christof
Dat was mij ook verzekerd dat die zeker niet in de pomp zou terechtkomen....BasJacobs zei:Jammer van die vissen!
Is de komkommer niet doodgegaan en toen in de pomp gekomen? Want ik dacht ook dat deze soort doorgaans niet snel in een pomp terecht komt.
Opgeven staat niet in mijn woordenboekRoGi zei:Maar alle gekheid op een stokje, wat ga je nu doen? Heb jij gewoon het doorzettingsvermogen om weer opnieuw op te gaan bouwen en verder te gaan?
Ik wens je veel sterkte...maar het blijft een hobby.
Groet Ron,
Wat een drama Christof maar je toont wel veerkracht na het verlies van zo'n prachtcollectie......Petje af en een diepe buiging,dit is de spirit van een echte zeeaquariaan.Hier zitten 3 van deze komkommers in,maar ik heb nog nooit gezien dat er eentje van de bodem is afgekomen.In wat voor pomp is deze terecht gekomen?clownfish zei:Opgeven staat niet in mijn woordenboek. Ik heb mijn les geleerd,; deze hobby is voor mij zo'n passie geworden dat het logisch is dat ik de bak weer terug op het juiste spoor zal brengen. Trouwens op zo'n momenten weet je wat je aan dit forum hebt.... De Boys hebben me gisteren constant begeleid met welke stappen ik moest ondernemen en vandaag kan ik bij hen terecht voor water uit hun systeem.
Het zal niet voor morgen zijn maar de bak zal na een tijdje weer mogen gezien worden!
Christof
Had ik ook, het leek wel alsof er iemand badschuim in de bak gegooid had, ongelooflijk! Ik heb me nog afgevraagd of de schuimvorming inderdaad door het sterven van de komkommer veroorzaakt was...clownfish zei:De afschuimer heeft tot gisterenavond 'overgekookt', de schuimproductie was echt gigantisch. Dit illustreert de hoeveelheid toxine die in de bak is terecht gekomen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.