Erik Caris
Senior Forumlid
Dankjewel Berry, we doen ons best hè om er wat moois van te maken.
Ziet goed uit hier!! Succes!!!
Gr B
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ziet goed uit hier!! Succes!!!
Gr B
Dankjewel Berry, we doen ons best hè om er wat moois van te maken.
Ik was eigenlijk niet van plan om nu iets aan te schaffen in deze fase maar deze kwam ik tegen en die moest mee. Prachtig stuk a. hyacinthus.
![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De zandbodem zit er inmiddels ook in :
Ziet er netjes uit al zo. Enkel nog een beetje kaal.
Waarschijnlijk heb je het gezegd, maar om nu meer dan 30 pagina's te gaan doorspitten...waar is jou overloop van gemaakt en waarom daarvoor gekozen?
btw prachtig stuk koraal gekocht!
Prachtig stuk zeg erik wow.
Groetjes wesley
Zal ongetwijfeld iets moois worden, als je koralen erin kunnen is het al een heel ander gezicht, leven in de bak is toch weer spannend.
gr. Marcel
Heel mooi! Direct een ander gezicht.
Groeten,
M.
Verzonden met Tapatalk.
Ziet er goed uit!! Mooie dieptewerking!!
Echt een hele gave opbouw! Dit gaat zeker een hele mooie bak worden!
Groeten Mark
Mooie opbouw, ben benieuwd!
Prachtig stuk hyacinthus trouwens.

Vandaag kreeg ik een telefoontje van het vrouwtje thuis dat er een krab door het huis liep en daarna deze foto
Bekijk bijlage 455627
Na thuiskomst van mijn werk een korte discussie gevoerd of ik 'm terug zou zetten in de bak of niet. Maar ik begreep al snel na de opmerking "gooi 'm maar in de tuin" dat ik deze discussie zou gaan verliezen. Helaas is de krab dus vandaag aan een tragisch einde gekomen![]()
Ach joh, 1 krab maakt niet uit, misschien zitten er nog wel 50 verstopt tussen het steen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.