U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gewaagd iets Erik, om je wanden te bekleden met steen, zal in de toekomst begroeien met alg en kalkalg welk een absorberend effect heeft op het licht , je zal ongetwijfeld wel steen inzetten om je rif opbouw op te zetten en dan vind ik persoonlijk de achterkant te donker worden, maar ik wacht af wat het eindresultaat gaat worden.
gr. marcel
Zo das een hele klus geweest.
Ik denk bijna geen steen meer nodig nu al plek zat voor koraal.
Groetjes wesley
Is me wel een bak werk geweest, mooi gedaan. Gaudi valt erbij in het niets.
Ziet er netjes uit, wordt straks denk ik wel mooi.
Dat heb je niet met koraallijm gedaan![]()
Nee inderdaad en ook niet met Pritt stift
Ik heb gewoon 100% siliconen kit gebruikt.
Daar zijn wat tubes kit in gegaan
Waarom heb je geen rif keramiek platen geplaatst?
Groet,
Frank
Anders die achterwand.
Eens benieuwd hoe dit gaat worden met een gevulde bak
Als het straks alles af is mag je gerust eens komen kijken wellicht kun je nog nuttige tips (of juist dingen die je niet moet doen) opdoen voor jou bak die je gaat opstarten.

In kraanwater zitten ook bacterieen, zeker als je in een "oudere" wijk woont.
Bij heftig gebruik en of spoelen van de leidingen komen deze los.
Maar of dit nu bacteriebloei is ? of is dat water warm...zeg maar 25 graden?
bij gebruikelijke temp van 18 graden vermeerderen ze zich niet zo snel dat er binnen 3 dagen zon bloei ontstaat.
Ben toch ook wel benieuwd. Ik had ook zo'n slijmerige laag en mistig water in een ton osmose water die buiten stond met steen te draaien en diakat.
Als het echt bacteriën zijn dan snel aftappen. 1800 liter zijn 3600 halve liter flesjes bacteriën a €30,- is €108.000,-.
Ho, wacht, ik kom je helpen met bottelen!!! Tot zo.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.