Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

We wachten eigenlijk op de foto's van de bak :p.

Het frame en bak staan inmiddels op hun plek.

Wat een prachtige bak met een zeer degelijk frame en super mooie afwerking. Ben er heel erg te vrede mee :).

Theo van de Berg (Reef Corner) hartelijk dank voor de geweldige service !

Bjorn (Bjorn_S), Ger (Kolleke) en Ömer (Ömer) jullie ook hartstikke bedankt voor de hulp.

O ja en dan vergeet ik bijna Nicole en mijn vrouw Pam nog te bedanken voor de aanwezigheid en het maken van de koffie en cake :p

Ik zal straks wat foto's plaatsen.

Wat een prachtige bak met een zeer degelijk frame en super mooie afwerking. Ben er heel erg te vrede mee :).

Bjorn (Bjorn_S), Ger (Kolleke) en Ömer (Ömer) jullie ook hartstikke bedankt voor de hulp.

O ja en dan vergeet ik bijna Nicole en mijn vrouw Pam nog te bedanken voor de aanwezigheid en het maken van de koffie en cake :p

Bezorg ons bij die foto's ook maar een stukje cake :)

Ben benieuwd

Sorry, foto's zijn niet van beste kwaliteit. Ik zal later deze week nog wat betere en gedetailleerde foto's maken.

IMG_0756.jpg

IMG_0760.jpg

IMG_0762.jpg

IMG_0766.jpg

IMG_0767.jpg

IMG_0770.jpg

IMG_0771.jpg

dat wordt mooi !!!!

Graag gedaan, was geen moeite.

En je bent er tevreden mee? Man een schitterende bak is het, zelfs als die leeg is. Daar mag je heel tevreden mee zij.
Wordt top bakje straks zoals het nu uitziet.

Hééél veel hobby uren vermoed ik :biggrin:

Hey Eric

Je bent met een aardige klus bezig zeg. Heel erg mooi! Ik vind je lier ook een uitvinding hoor. Iets wat ik hier ook nog wel graag zou willen hebben. Maar dan de ' reef in the sky' methode met een buismotor. Hier is de lamp straks met 12x39 watt iets minder zwaar dan die van jullie denk ik haha.

Succes met de opbouw Eric!! Je bent goed bezig.

Gr Robin

Dankje Robin !

Ik heb ook eerst gedacht aan een buismotor maar dan hangt de lamp alleen in het midden aan 2 punten aan de buismotor, en nu op 4 punten, ik denk dat het in mijn geval erg onstabiel zo worden als die alleen aan 2 punten zou ophangen.

Groeten,
Erik

Hey Eric

Je bent met een aardige klus bezig zeg. Heel erg mooi! Ik vind je lier ook een uitvinding hoor. Iets wat ik hier ook nog wel graag zou willen hebben. Maar dan de ' reef in the sky' methode met een buismotor. Hier is de lamp straks met 12x39 watt iets minder zwaar dan die van jullie denk ik haha.

Succes met de opbouw Eric!! Je bent goed bezig.

Gr Robin

Na al dat geouwehoer over techniek (:)) heb ik vandaag nog eens wat foto's getrokken van de tijdelijke opvang van koralen en vissen. De tijdelijke opvang draait echt met minimaal aan onderhoud en aandacht en er is geen waterwissel meer gedaan sinds 27-12-2015 :o

Een overzichtsfoto zal ik jullie besparen want alles staat een beetje kriskras door elkaar :)

2005-07-16 01.06.07.jpg

2005-07-16 01.06.40.jpg

2005-07-16 01.08.40.jpg

2005-07-16 01.09.50.jpg

2005-07-16 01.12.02.jpg

2005-07-16 01.12.52.jpg

2005-07-16 01.13.23.jpg

2005-07-16 01.14.06.jpg

2005-07-16 01.16.15.jpg

2005-07-16 01.16.56.jpg

2005-07-16 01.18.46.jpg

2005-07-16 01.18.58.jpg

2005-07-16 01.24.05.jpg

2005-07-16 01.25.42.jpg

2005-07-16 01.31.27.jpg

Stuk voor stuk niks, weg doen die zooi.
Heb jij emmertjes of moet ik ze zelf meenemen :p.

Trouwens, foto's maken. Kan je niet beter verder bouwen aan de nieuwe bak :confused:

Ik heb een griepje opgelopen dus de bouw ligt even stop .......

Trouwens over emmers gesproken hoe zit het met die hele grote emmer :p:rolleyes:

Stuk voor stuk niks, weg doen die zooi.
Heb jij emmertjes of moet ik ze zelf meenemen :p.

Trouwens, foto's maken. Kan je niet beter verder bouwen aan de nieuwe bak :confused:

Ik heb een griepje opgelopen dus de bouw ligt even stop .......

Trouwens over emmers gesproken hoe zit het met die hele grote emmer :p:rolleyes:
Staat sinds vorige week al klaar.
Maar ik heb het vermoeden dat die nog even klaar blijft staan ;)

Back
Bovenaan