Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Prachtig project zeg..
ik bewonder je daadkracht....wordt zeker een prachtige bak, zeker met de kennis
die je hebt opgedaan met je vorige prachtige bak....
heel veel succes maar dat gaat zeker goed komen.

groeten
Arie

Gaaf project hoor!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je jezelf af en toe afvraagt waar je aan begonnen bent. Zelf ben ik ook bezig met een project en hoef daarvoor geen verbouw werkzaamheden te verrichten en ik heb het gevoel soms al haha (het is dan wel m'n eerste grote aquarium project).
Ik blijf jouw project iig volgen!!

Kan ook allemaal in de kelder, heeft Marcel (Nightwish) ook.

Erg leuk om dit allemaal te lezen :)
Ik wou dat ik ook een kelder had, helaas, alleen een kruipruimte :(

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dankjewel !

Prachtig project zeg..
ik bewonder je daadkracht....wordt zeker een prachtige bak, zeker met de kennis
die je hebt opgedaan met je vorige prachtige bak....
heel veel succes maar dat gaat zeker goed komen.

groeten
Arie

Dankje, we gaan gewoon door tot het af is :)

Gaaf project hoor!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je jezelf af en toe afvraagt waar je aan begonnen bent. Zelf ben ik ook bezig met een project en hoef daarvoor geen verbouw werkzaamheden te verrichten en ik heb het gevoel soms al haha (het is dan wel m'n eerste grote aquarium project).
Ik blijf jouw project iig volgen!!

It's moving :

[video=youtube;q3AieziEH-g]https://www.youtube.com/watch?v=q3AieziEH-g&feature=youtu.be[/video]
Ziet er goed uit man ben benieuwd als het allemaal draait 😃

Zeker leuk om te doen, zekers als langzaamaan de losse eindjes in elkaar gaan vallen.

Morgen de bak en dan kunnen we dit weekend de buizen gaan trekken.

Ha Erik,

Ik heb even moeten bij lezen na twee weken! Schitterend! Goed bezig hier.
Veel plezier met de voorpret, dit knutselen is gewoon gaaf!

Succes!

Groet B

Dit weekend :

• T5 en EVSA's in de lichtkap gemonteerd en aangesloten (de LED units zijn nog niet klaar maar die kunnen er later zo aan gehangen worden).
  • Bedrading getrokken voor het licht.
  • Ventilator ingebouwd in het schoorsteen kanaal.
  • 3 doorvoeren die aan de achterzijde komen zover mogelijk voorbereidt want die moeten gemonteerd worden voordat de bak op de plaats komt morgen.

Zover alles klaar voor het grote moment morgen ......

IMG_0738.jpg

IMG_0747.jpg

IMG_0748.jpg

IMG_0749.jpg

IMG_0750.jpg

IMG_0752.jpg

witte pe met pvc verlijmen ?

Nee, alles PVC.

Dit heb ik al bedacht toen ik de bak besteld heb. Het zit namelijk zo, elke cm wat dit meer ruimte in neemt kon de bak ook minder diep worden. Door te kiezen voor een spie/mof knie ipv van een mof/mof bespaar ik bijna 5 cm, alleen deze bestaan niet in druk PVC. Dus dit is er eentje van de bouwmarkt bedoeld voer afvoeren vandaar de lichte kleur. Aangezien dit toch op bijna het hoogste punt zit komt er toch vrijwel geen druk op.

witte pe met pvc verlijmen ?

We zijn benieuwd.
Vandaag gaat gaat gebeuren, spannend hoor.

Hej Erik,

Ziet er allemaal zeer goed doordacht uit! Leuk om je nieuwe opstart te volgen. Het lijkt wel alsof de Limburgse gouverneur subsidie heeft uitgeschreven met al die nieuwe startende bakken in Limburg:p!

Succes vandaag en wellicht tot snel!

GR. Luc

Haha Luc was dat maar waar, maar helaas we moeten alles zelf bekostigen.

Hej Erik,

Ziet er allemaal zeer goed doordacht uit! Leuk om je nieuwe opstart te volgen. Het lijkt wel alsof de Limburgse gouverneur subsidie heeft uitgeschreven met al die nieuwe startende bakken in Limburg:p!

Succes vandaag en wellicht tot snel!

GR. Luc

Mooi projectje heb je daar gaande Erik!! :cool:

Ziet er allemaal netjes en doordacht uit, eindresultaat kan dan alleen maar goed worden topjes

Groet,

Frank

Back
Bovenaan