U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Afschuimer is prima en erg stil.En tevreden van de afschuimer? Wat is het geluidsniveau?
Ik twijfel tussen de rdx of toch de mini speedy versie… toch een significant prijsverschil…
Ter info, de RD3 pompen zijn al maanden niet verkrijgbaar.En tevreden van de afschuimer? Wat is het geluidsniveau?
Ik twijfel tussen de rdx of toch de mini speedy versie… toch een significant prijsverschil…
Er zwemmen nogal wat visjes rond in mijn bak.Mooie bak zeg! Wat is de visbezetting?
Dank je voor het compliment.3 jaar de Chelmon Rostratus is een prestatie an sich te noemen! Gaaf hoor, mag je trots op zijn.
Ik denk dat je ook geluk moet hebben met deze vis.3 jaar de Chelmon Rostratus is een prestatie an sich te noemen! Gaaf hoor, mag je trots op zijn.
Kan je de nieuwste generatie gyre-pompen ook instellen op de controller zelf, of moet je verbinden met je telefoon of tablet?Vanaf dinsdag draaien de nieuwe Gyres 350 Cloud op mijn bak. Mag zeggen ben er heel tevreden mee.
Ze bieden veel instelmogelijkheden. Ik gebruik een voorgeprogrammeerd programma voor sps. Dit programma heb ik zelf nog wat aangepast.
Bekijk bijlage 632433
Bekijk bijlage 632434
Je kunt de Gyres ook instellen op de controller, maar via de app zijn er meer mogelijkheden.Kan je de nieuwste generatie gyre-pompen ook instellen op de controller zelf, of moet je verbinden met je telefoon of tablet?

Heb je toevallig linkje?Ik volg regelmatig de filmpjes van Fauna Marin op YouTube. De eigenaar van het bedrijf presenteert deze op een, naar mijn mening, leuke en leerzame manier.
Allerlei zaken komen aan de orde en zeker niet alleen de producten van Fauna Marin, zelfs verre van dat.
Zo heb ik een aantal weken geleden een aflevering bekeken over het belang van diverse slakken in onze bakken. Was erg leerzaam.
Nu heb ik slakken altijd al interessante dieren gevonden. Heb ze ook altijd in mijn zeeaquaria gehouden.
Mede n.a.v deze genoemde aflevering ben ik het aantal slakken in mijn bak flink gaan uitbreiden. Inmiddels heb ik zeker een 40 slakken bijgekocht. Niet allemaal tegelijkertijd, maar met tussenpozen. De slakken die ik nu heb aangeschaft zijn allemaal grazers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.