Jan Willem Esselaar
Reef dreamer
Prachtig Roy ! Echt een acro woud ! :goed:
groet
jw
groet
jw
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat vind ik ook! In de komende HZ valt meer te lezen over deze bak!Ronald81 zei:Ziet er weer super uit Roy :goed:
Roy,Boarder zei:Zoals je ziet zijn de op de foto aanwezige koraalkleuren te bruin. Door de zoöxanthellen te verminderen met Zeospur 2, hoop ik de oorspronkelijke kleuren (pasteltinten) te verkrijgen.
Hieronder nog wat foto's met een overzichtje!
Gr. Roy
Wat bedoel je met negatief effect? Heb je hier een negatieve ervaring mee?jwre zei:Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat die Spur een zeer dramatisch effect kan hebben ( zowel in positieve als negatieve zin ) ?
Ik zelf heb gelukkig geen negatieve effecten gehad van Spur maar ik weet dat dit het meest omstreden produkt uit de KZ lijn is. Het is enorm sterk. Ik voeg 10 ml per week toe op 2000 liter en je ziet het effect al na enkele uren na toediening. Gebruikte je altijd al fosfaat killer ? Bij zeo wordt dat afgeraden. ( maar dat wist je waarschijnlijk al )Boarder zei:Hoi JW en Pieter,
Bedankt voor de complimenten.
Wat bedoel je met negatief effect? Heb je hier een negatieve ervaring mee?
Ik ben eerst begonnen met de kool en de fosfaatkiller. Daarbij ga ik om de dag één druppel amino toevoegen (hiermee vandaag gestart).
Na een week ga ik voor de eerste keer Zeospur toevoegen (3 ml per week). Aangezien ik volgende week naar Boedapest ga en een halve week later naar Cuba, zal ik hier naar alle waarschijnlijkheid pas na mijn vakantie (over vier weken) mee beginnen. Misschien dat ik het één keer toevoeg vóór mijn vakantie, maar daar ben ik nog niet uit.
Gr. Roy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.