U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gefeliciteerd!Bazzman zei:Eindelijk heb ik hem te pakken!![]()
De krab ging in de grote montipora zitten, en die kon ik er even makkelijk uit halen om de krab eruit te jagen!Tanne zei:Gefeliciteerd!
Nu nog foto's van je andere nieuwe aanwinsten![]()
een fungia.noels zei:de onderste fotoo, wat is dat?
Ziet er weer goed uit! Ik denk dat ik mezelf binnenkort maar weer eens uitnodigBazzman zei:even een paar fotootjes dan.
Het bier staat koud! (en je bent uiteraard van harte welkom!)Tanne zei:Ziet er weer goed uit! Ik denk dat ik mezelf binnenkort maar weer eens uitnodig![]()
Tanne zei:Ziet er weer goed uit! Ik denk dat ik mezelf binnenkort maar weer eens uitnodig![]()
Ook van harte welkom hoor.marco-w zei:Ook ik wil wel eens bij je komen kijken bas !!!!!![]()
Ik heb die bak van jou nog nooit in het echt gezien !!
Groet marco
Dankje, .. en omdat ik het zelf ook mooie foto's vind zal ik er nog aan paar posten.marco-w zei:Inderdaad mooie foto's en mooie dieren :goed:
Groet marco
Mooie bak :goed:. Ziet er allemaal erg fraai uit. Hoe heb je Nemo zo ver gekregen dat ie de anemoon in dook. De mijne laten hem link, ik bedoel rechts liggenBazzman zei:nog een overzichtje... (ja, er staan nog stekjes op de bodem.)
en een nemo die lekker ligt te kroelen met z'n tepelanemoontje.![]()
groetjes Bas
Dankje.Edwin.Dekker zei:Mooie bak :goed:. Ziet er allemaal erg fraai uit. Hoe heb je Nemo zo ver gekregen dat ie de anemoon in dook. De mijne laten hem link, ik bedoel rechts liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.