sharkwarrior
Sendero's Reef
Hele mooie bak
.
gr, Sander
gr, Sander
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dankje. Kom maar een keertje gezellig langs hoor.. Voor Tanne haal ik bier in huis, voor jou iets met sambal?michael zei:Ziet er goed uit!
Moet jou bakkie ook maar is een keer in het echt zien!Die bak van Tanne ken ik nou wel hahah![]()
Ik heb dit ook gehad met een paarse acro.Bazzman zei:Maar bij mij zit het probleem duidelijk in het koraal zelf, die z'n zooxanthellen afstoot en daarmee ook de kleur.![]()
Hoi Goby, heb jij nog iets speciaals gedaan om de kleur terug te krijgen?Goby zei:Ik heb dit ook gehad met een paarse acro.
Na een tijdje is hij terug paars geworden en leeft nog steeds![]()
Ik heb m gewoon laten staan , ik had er eerst zelfs over gedacht m weg te gooien maar goed dat ik dat niet gedaan heb !Bazzman zei:Hoi Goby, heb jij nog iets speciaals gedaan om de kleur terug te krijgen?
Ik voeg vanaf vandaag de aminoacid druppels toe van KZ. Ik zal proberen regelmatig foto's te maken om te kijken of er vooruitgang in zit.
Groetjes Bas
okey dankje.Goby zei:Ik heb m gewoon laten staan , ik had er eerst zelfs over gedacht m weg te gooien maar goed dat ik dat niet gedaan heb !
marco-w zei:Bas , ik heb ook zo'n eentje die vanaf de voet wit wordt . Als ik uit het gips ben dan ga ik het dode gedeelte weghalen en opnieuw plaatsen . Op zich niet zo'n grote ingreep maar niet zonder risico. Als het gedeelte boven het witte (afgestorven) er nog goed uitziet geef ik het een kansje !!
Ik zou hem stekken , als ik jou was .
Groet marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.