P peterde1 ZeewaterForum gebruiker 3 okt 2010 #84 hé mooie visjes er begin een beetje leven in den bak te komen Powat coooool
OP OP Babbes Super Freak....... 5 okt 2010 #85 Bedankt Peter. Het word al gezellig (druk) in m'n bak, vandaag heb ik nog 2 Nassarius vibexen gekocht bij de RW.
Bedankt Peter. Het word al gezellig (druk) in m'n bak, vandaag heb ik nog 2 Nassarius vibexen gekocht bij de RW.
mdanielse So Little Time....... 10 okt 2010 #86 Jammer om te zien dat je je hoekbak aan de wilgen gaat hangen............... Er zijn er niet zo veel op het forum met een hoekbak
Jammer om te zien dat je je hoekbak aan de wilgen gaat hangen............... Er zijn er niet zo veel op het forum met een hoekbak
OP OP Babbes Super Freak....... 21 okt 2010 #87 M'n dagboek is nu een gesloten boek, vandaag heb ik m'n Trigon verkocht. Groeten Babbes Laatst bewerkt: 3 nov 2010
OP OP Babbes Super Freak....... 3 nov 2010 #88 Nu na ruim 2,5 week mis ik m'n bakkie wel, maar ja 't is niet anders. Heb gelukkig nog wel m'n ander hobby en dat vult 't een beetje op.
Nu na ruim 2,5 week mis ik m'n bakkie wel, maar ja 't is niet anders. Heb gelukkig nog wel m'n ander hobby en dat vult 't een beetje op.