Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Babbes Trigon 190

Bedankt Jeffery.

Ik ga van de 8 stopcontacten er 6 gebruiken en heb wel rekening gehouden met tijdschakelaars, dat moet allemaal wel passen.

Zag je commentaar en foto's betreffende je hoekbak bij een ander onderwerp staan.
Dus even gezocht of jij ook een dagboek van je hoekbak had, ja, dus....
Ben zelf ook met een hoekbak bezig, leuk om te lezen hoe andere het doen.
Uitgebreid beschreven en met veel foto's, heb alles even doorgelezen en bekeken, toppie.... topjes

Heb een abonnementje op je dagboek genomen, zal het dus blijven volgen

Bedankt voor je reactie Mdanielse en heb gelijk ook je dagboek bekeken, ziet ook erg strak uit hoor.
Heb tevens ook een abonnementje op jou dagboek genomen, alleen jammer dat er nu een zomerstop is :biggrin:

Groetjes Babbes

Vandaag m'n bak gevult met (zoet)water om test te draaien en alles doet wat het hoort te doen en 't belangrijkste 'alles is waterdicht ' action

Afbeelding 171..jpg

dat opzetje wat je daar gemaakt heb vind ik heel erg geslaagd ,echt super mooi !
zo moet het lekker veel zwemruimte en luchtige opbouw .....daar houden we van :biggrin:
veel suc6 en ik blijf je dagboek volgen!

groetjes Daniel en Dianta

Vanmiddag lekker bezig geweest met aqua-scapen en dit is 't resulaat geworden. Ik twijfel nog wel over de opbouw, aan de ene kant vind ik wel mooi en natuurlijk en aan de andere kant weet niet of het te propperig over komt :confused: Ik hoor graag jullie mening...

Afbeelding 197..jpgAfbeelding 198..jpgAfbeelding 199..jpg

ik snap wat je bedoelt maar het valt natuurlijk ook niet mee om in die bak een soort van diepte te creeren zeg maar....omdat je met de schuine kanten zit natuurlijk .
maar hoe het nu staat vind ik echt niet verkeerd gedaan hoor , ziet er goed uittopjes

Tijdens 't droogpassen had ik idee dat ik wel makkelijk diepte en 'n luchtig opbouw kon maken, maar dat viel achteraf vies tegen :o. Maar bedankt voor het compliment Daniel.

Hey Babbes,

Houd er rekening mee dat als er eenmal koralen in zit dat de steen van zelf mooi opgevuld wordt. In iedere geval zie ik heel veel ruimte voor koraal in deze opbouw dus dat is altijd goed;)
Wat ook goed is, is de donkere stuk beneden.

Wat je ook kunt doen is de bovenste steen eruit laten en vervangen door een mooi stek. Soort van the icing on the cake lol

Hahaha, ja inderdaad! Weer eens wat anders dan de standaard deuntjes... Hopelijk maak je het niet mee in je bak. ;)

Opbouw ziet er OK uit. Staan de stenen niet te dicht op de ruit?

Groet,

Marcel

Even 'n keer wat anders voor de verandering hehehe. Je bent gelijk weer lekker wakker of je krijgt een acute hartverzakking 199544

Mbt de stenen, de stenen aan de voor en achterzijde staan vrij van het glas, alleen de stenen aan weerszijde staan wel bijna tegen het glas aan maar dit ga ik nog wat aanpassen zodat deze ook vrij komen te liggen.

Maar bedankt voor jullie reactie's Marcel en Mdaniels.

Groet Robert

Ik was toch niet helemaal happy met de opbouw van m'n stenen, dus ben weer ff aan het klussen
geweest :o

Afbeelding 1007..jpgAfbeelding 1008..jpg

hoi babbes
wat een verandering zeg
ben juist terug van vakantie :cool:
en er is heel wat veranderd in je aquarium topjes
wanneer ga je er water indoen
ben wel benieuwd naar het uitzicht met zeewater hoor
en denk je dat je ga toekomen met je verlichting
want daar ben ik nog aan het twijfelen over hoe veel verlichting ik zou hangen
in mijn aquarium:confused:

Back