Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

dank u dank u .gaat goed nu allemaal tis bij die acro's gebleven voorlopig zo als het er nu uit ziet.geen uitval meer en het begint al weer beter te kleuren ook.gaat nog wel wat veranderen hier en daar maar het ergste hebben we gehad.de meeste staan op hun plekkie:D

gr

:D :Dthanx your welkom
Steve zei:
:goed: Johan, mooie opbouw! Ziet er goed uit man! Binnenkort maar weer 's ff life zien!

Laatst bewerkt:
jaja mag niet klagen.samen met aadje gedaan en die visjes zijn heel leuk vooral als ze op de kop zwemmen:D raar gezicht is dat.

gr

Desert's Ocean zei:
Ook dit, is je weer mooi gelukt die opbouw Johan.:goed:
Leuk kleinblijvende visjes heb je daar.

hier het verlies na 2e dag van verhuis naar nieuwe bak met alle denkbare voorzorgsmaatregelen.van dag 1 had ik al weggegooid tot mijn spijt dat waren er 4 dit zijn er nog 7 van dag 2:( verder geen uitval meer gehad en zo te zien gaat deze niet meer komen ook.het enigste visje dat ik verloren ben is een decora pijlvis.en mijn jack heb ik niet meer gezien na de verhuis:mad: was nog wel zo happy met het beestje

Bijlagen

• dood (1).JPG
    dood (1).JPG
    44,1 KB · Weergaven: 15
  • dood (2).JPG
    dood (2).JPG
    45,6 KB · Weergaven: 24
dat kun je wel zeggen.5 van mijn beauties zijn naar de eeuwige jachtzeeen verder is het bij 11 stuks gebleven.kijk het nog ff aan verders voordat ik weer wat aanschaf.tis erg jammer
Desert's Ocean zei:
Jammer dat dit soms gebeurt Johan.:(

Meestal zijn het stukken die men met veel moeite heeft kunnen vekrijgen.
Ik hoop dat het hier bij blijft.:goed:

ha die johan, ziet er gpoed uit allemaal jammer van je acro's.

en een leuke zandhappers heb je ;)
hoop dat ze de werk goed doen!
komen wel een x langs om te staren en te kwijlen :D van al het moois
groeten ricardo

Kzie hier een stuk herkennig, zonde van de koraaltjes, maak momenteel hetzelfde mee... hopen dat er gauw weer evenwicht is...

succes ! Bak is iig schitterend geworden...mooi stukkie vakwerk;)

dank je anton na 3a4dagen was het weer stabiel en geen uitval meer gehad.ik zie nu zelfs al verbetering en groei bij sommige koralen dus kunnen we weer op zoek naar die byzondere stukjes:o .naja weer een rede om niet stil te hoeven zitten
Anton - AVO zei:
Kzie hier een stuk herkennig, zonde van de koraaltjes, maak momenteel hetzelfde mee... hopen dat er gauw weer evenwicht is...

succes ! Bak is iig schitterend geworden...mooi stukkie vakwerk;)

we hebben lang moeten wachten op je nieuwe bak,maar het is zeker de moeite waard ,maar blijf fotoo's posten he!!!
ben blij dat de koralen er weer op vooruit gaaan,kan ik af en toe een om een stekje bedelen

voorlopig begint er een beetje bruine alg te komen dus foto's durf ik ff niet:D en stekkies genoeg straks als alles er wat beter bij staat.en je mag altyd komen shoppen hoor:goed:
aad zei:
we hebben lang moeten wachten op je nieuwe bak,maar het is zeker de moeite waard ,maar blijf fotoo's posten he!!!
ben blij dat de koralen er weer op vooruit gaaan,kan ik af en toe een om een stekje bedelen

VERGEET NIET JE DAGBOEK BIJ TE HOUDEN!!!!!
:mad:
WE WILLEN WEL WETEN WAT ER GEBEURT,EN ALTIJD MAAR KLUSSEN IS OOK NIET GOED VOOR JE DAGBOEKIE

:D :D beetje trieste aanblik op dit moment.zo nu en dan stopt er een koraaltje met leven terwijl andere groeien en kleuren als een gek.denk toch dat de overgang te schoon is geweest.van fosfaat 1.5 naar niet meetbaar in een week tyd:o dus ja de zin is ver te zoeken op dit moment.en extra klussen is voor mijn bakkie te vullen he.de belasting werkt hier ook aan mee:p :goed: komt goed alleen duurd het even.zal is ff foto opzoeken.
gr

aad zei:
VERGEET NIET JE DAGBOEK BIJ TE HOUDEN!!!!!
:mad:
WE WILLEN WEL WETEN WAT ER GEBEURT,EN ALTIJD MAAR KLUSSEN IS OOK NIET GOED VOOR JE DAGBOEKIE

zo na veel drukte toch nog ff een update.gisteren wat koraaltjes aan het plakken stort mijn halve rif xxxxxxxxxxx in elkaar.een uur of 4 aan het klootzakken om de boel weer in orde te krijgen.van de situatie gebruik gemaakt en iets ruimer opgebouwd.zal van de week ff foto's maken en plaatsen.verder al weer aardig wat koraaltjes verzameld en doen het goed tot nu toe.bijna geen acro meer over van mijn oude verzameling.de vissen maken het goed.in totaal 2 vissen verloren aan de verhuis helaas.witborst heeft wat stipjes na gisteren maar is nu al weer minder dus gaat prima zo.

gr

Dacht even dat je geëmigreerd was....:D

Goed te horen dat het weer goed gaat Johan:goed: kost weer geld maar vooruit;)

het zou zo maar kenne:D zal niet voor het eerst zijn dan.en ja het kost aardig wat en als het zooitje dan nog instort hebbie gelijk al stekkies van je stekken:mad: kleuren komen goed terug bij sommige koralen.alleen had ik een mooie paarse acro met groene poliepen die gewoon bruin blijft:confused: maarja geduld zoniet kliko

gr

Anton - AVO zei:
Dacht even dat je geëmigreerd was....:D

Goed te horen dat het weer goed gaat Johan:goed: kost weer geld maar vooruit;)

Back
Bovenaan