U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
noels zei:dus het is ook de bedoeling dat hier hqi bijkomt?
heel mooi gemaakt wel dit ga ik zeker proberen na te maken, ik weet wel niet goed hoe ik hieraan zou moeten beginnen maar ik heb nog tijd dus dat komt wel goed
grt dave
aad zei:ik heb nog een rood pluisje,ik hou hem,ben ff aan het fotograveren geweest
Die is onder de gordel aadaad zei:ik heb nog een rood pluisje,ik hou hem
Anton - AVO zei:Die is onder de gordel aad![]()
aad zei:ben gisteren weer de hele dag aan het verschuiven geweest ,het ziet er nu weer een stuk beter uit, komt langzaam aan goed.en mijn idee van hoe hij moet worden, zal er een fotootje bij zetten
Wat dacht je ervan om je KH terug te brengen tot circa 8 en minder aggressief over fosfaatverwijderaar te filtreren (lagere dosering). Uit eigen ervaring weet ik dat TEVEEL verwijderaar per portie dermate hard aan het fosfaat kan trekken, dat het dus 'letterlijk' uit de koralen wordt getrokken (feitelijk te snel uit het water, dus een te snelle wisseling van waterwaarde, waarop het koraal gevoelig kan reageren).groentje 34 zei:en nog ff een update.nu een aantal dagen met alleen mijn paarse lampen aan kh op 13 en fosfaat killer op alu basis.......alleen snap ik nog steeds niet waarom er soms koraaltjes verbleken.en dan niet wit worden maar op een tijd van 2a3 uur de hele jas uit getrokken het weefsel hangt er als snot aan het skelet.......... sommige worden langzaam wit stukje voor stukje....
Mefisto zei:Wat dacht je ervan om je KH terug te brengen tot circa 8 en minder aggressief over fosfaatverwijderaar te filtreren (lagere dosering). Uit eigen ervaring weet ik dat TEVEEL verwijderaar per portie dermate hard aan het fosfaat kan trekken, dat het dus 'letterlijk' uit de koralen wordt getrokken (feitelijk te snel uit het water, dus een te snelle wisseling van waterwaarde, waarop het koraal gevoelig kan reageren).
Heb je daarnaast wel voldoende doorstroming van deze aluminiumfosfaatverwijderaar, bij te lage doorstroming en optredende verzuring in het medium kan de aluminium in oplossing gaan >>> giftig. Daarom kies ik alleen voor een verwijderaar op ijzerbasis.
Voor wat betreft de buttons, jouw eigen waarnemingen zullen hierin de doorslag moeten geven, maar ik vermoed de vijlvis: lees hier maar eens de recensies.
Desert's Ocean zei:@ Johan
Bedankt voor je ontvangst en de lekkere koffie die je vrouw maakt.:goed:![]()
ps: Hat es gut geschmeckt Herr Johan
@Aad
Ook jij bedankt voor je ontvangst en voor je boeiende en zeer mooie duikfilmpjes. :goed:![]()
Indrukwekkend wat je daar allemaal onder water gezien hebt.
aad zei:is tie al in gebruik,je zandbedje:goed:
anders leen ik hem wel de komende 5 jaar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.