diverdutch
Senior Forumlid
Johan, sorry maar vind r geen bal aan, wetende dat je zeebak tot een van de betere behoorde...... Dus maar gauw weer terugkeren naar zout Johan.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Johan, sorry maar vind r geen bal aan, wetende dat je zeebak tot een van de betere behoorde...... Dus maar gauw weer terugkeren naar zout Johan.![]()
Tja terug naar cichliden is het niet he Johan (weet er alles van), maar er komt vanzelf wel weer eens een moment voor zee.
Vind zo'n palu huppeldepup wel altijd erg mooi om te zien, dus ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Heb er zelf nul komma nul verstand van, maar is dat nou ook veel werk? Of laat ik het anders vragen: wat moet je er allemaal voor doen om een paludarium mooi en goed te houden? Vragen de dieren veel onderhoud?
Hey Johan!
heb toenet je hele dagboek doorgelezen! en jeetje wat staat hier veel info in zeg!
Alleen ik heb nog 2 kleine aanmerkingetjes voor je rifspoeling! want ik zag bij je bakken dat ze aangedreven worden door pompen in de sump en dan naar de bodem van je aquarium gaan! wat nu als de stroom er wel was afgevallen? had je een lege bak gehad door het hevel effect! nu had je er wel een kogelkraan tussen zitten maar wat als je niet thuis was bijvoorbeeld!
Verder echt een top dagboek!
Maar dat was een puntje kritiek dat je misschien mee kan nemen naar je volgende zee project![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.