Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

plons:D :D eerst nog ff ramen wassen en spoelen.pfffff
Edwin.Dekker zei:
Zie er allemaal netjes uit Johan :goed: . Nog ff en dan....:D

vond ik ook en dat voor weinig terwijl ik net met de slijptol en levend steen tekeer wilde gaan:) ben er ook wel blij mee.dankzij greg81;)
zebra zei:
Wouw.........:eek:

Dat is wel een erg gave achterwand :cool:

dit is het bekende mooie rifkeramiek.en het werk is weer gestart dus de bak zal gestaag vooruitgang boeken.binnenkort word het wel vullen:D :D joepie:p

macnemo zei:
is idd fraaie wand, is dat rifkeramiek of een ander soort materiaal?

Het hele project is overigens het volgen waard, ben erg benieuwd hoe deze bak gaat performen..

succes verder.

groets
John

Hey Pik,

Er is wel wat bij gekomen sinds de keer dat ik langs ben geweest.. achterwand is TOPPIE.. wanneer alles klaar is kom ik ff koekuhloeruh.. ok ok ik kom eigenlijk ook ff om naar je hond te kijken.. me vrouw was teleurgesteld dat ze em niet heeft gezien :)

Gozer succes verders enne als je nou minder gaat gamen heb je meer tijd voor je aqua hahaha ;)

mzzlz

ja we gaan wel door he.je weet toch werk gaat voor plezier.je bent altijd welkom.neem je vrouw ook mee kan ze ff kijken naar het beessie:D enne auw die was onder de gordel.moet af en toe ff een spelletje spelen voor de rust in je lichaam.;)

grtzzz

rotterdammer zei:
Hey Pik,

Er is wel wat bij gekomen sinds de keer dat ik langs ben geweest.. achterwand is TOPPIE.. wanneer alles klaar is kom ik ff koekuhloeruh.. ok ok ik kom eigenlijk ook ff om naar je hond te kijken.. me vrouw was teleurgesteld dat ze em niet heeft gezien :)

Gozer succes verders enne als je nou minder gaat gamen heb je meer tijd voor je aqua hahaha ;)

mzzlz

Je weet het he 3 kids staan op deze manier ":D :D :D" al s'ochtends naast je nest!
Het beste wat je dan kan doen is "Rustig wakker worden op Het Zeewaterforum"
Als dit geen mooie slogan is weet ik het ook niet meer.

hahahaha ben ik blij dat ik er 1 heb.ook al tel tie voor 2:p en inderdaad hier het zelfde verhaal.als eerste pc aan toilet koffie en tadaaa forum:D ff kijken wassen en werken.

Steve zei:
Je weet het he 3 kids staan op deze manier ":D :D :D" al s'ochtends naast je nest!
Het beste wat je dan kan doen is "Rustig wakker worden op Het Zeewaterforum"
Als dit geen mooie slogan is weet ik het ook niet meer.

ben ik blij dit allemaal te vernemen !!! begon mijn eigen gedrag al een beetje in twijfel te trekken...tis zout voor, ertussen en erna wat de klok slaat..

Heb zoiets al eens meegemaakt toen ik met koi's begon....Op een gegeven moment heb ik meer dan geregeld gedroomd dat ik de vissie ging uitlaten bij een grote vijver van een maat omdat mijn vijvertechniek niet zo performde..toen heb ik ff aan de rem getrokken hoor...Koi vijver gehalveerd en klein zeebakkie gestart...Het begint nu helemaal weer van voor af aan maar dan een zoute versie !

het is een veelvoud boeiender dan koi dus kan mijn lol op..

groentje 34 zei:
hahahaha ben ik blij dat ik er 1 heb.ook al tel tie voor 2:p en inderdaad hier het zelfde verhaal.als eerste pc aan toilet koffie en tadaaa forum:D ff kijken wassen en werken.

baas:eek: ben alergisch voor bazen weet je toch en vorderingen op het werk wel ja thuis niet zo.heb al wel mijn verlichtings balk bedraad.nog een paar t5 doppen en spuiten en dan kunnen de lampies erin en testen:D met zonnebril:cool: 19x54watt:D :D
andre plomp zei:
En johan zijn er nog vorderingen in het aquarium of is het alleen buffelen voor de baas?????

m.vr.gr.
andre

Ach ja bazen ,ik ben er met een getrouwd en de meeste mannen die ik ken ook,dus was mijn aanname dat joyce ook directie lid is.:D

m.vr.gr.
andre

groentje 34 zei:
baas:eek: ben alergisch voor bazen weet je toch en vorderingen op het werk wel ja thuis niet zo.heb al wel mijn verlichtings balk bedraad.nog een paar t5 doppen en spuiten en dan kunnen de lampies erin en testen:D met zonnebril:cool: 19x54watt:D :D

ja dat wel ben alleen niet getrouwd dus iets meer mogelijkheden:D :p
andre plomp zei:
Ach ja bazen ,ik ben er met een getrouwd en de meeste mannen die ik ken ook,dus was mijn aanname dat joyce ook directie lid is.:D

m.vr.gr.
andre

yoyo keep the water flow:D we zijn gevuld zonder natte voeten.rif spoeling draaid ook al mee.eerst vullen schoonschrobben leeghalen nog een keer vullen schrobben spoelen leeghalen en nu voor de derde keer gevuld en staat te draaien met azijn voorlopig.morgen nog wat pvc aansluiten en dan kijken of we de sump mee kunnen laten draaien.nog wat foto's

Bijlagen

• vullen.JPG
    vullen.JPG
    88,3 KB · Weergaven: 15
  • vullen (2).JPG
    vullen (2).JPG
    100,9 KB · Weergaven: 13
  • vullen (4).JPG
    vullen (4).JPG
    74,2 KB · Weergaven: 13
  • vullen (5).JPG
    vullen (5).JPG
    90,8 KB · Weergaven: 19
ja wilde niet te veel steen hebben dus laat ik het maar hierbij denk ik:D :D :D . ga nieuw vers levend steen bestellen voor mijn bak en een paar mooie stukken uit de oude bak erbij.net ook nog ontdekt dat 1 jack in the box uit de bak is gesprongen:mad: .zaten net zo leuk met zijn tweeen in een holletje:( wilde alvast de nieuwe bak verkennen denk ik.eerst de bak verder op orde wil ik nog wat aanschaffen nu.kunnen ze er ook niet meer uit springen.
Desert's Ocean zei:
Aan de laatste foto te zien, zal je een mooi open rif hebben Johan :D

Back
Bovenaan