Z
zebra
Guest
Wouw.........
Dat is wel een erg gave achterwand
Dat is wel een erg gave achterwand
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Edwin.Dekker zei:Zie er allemaal netjes uit Johan :goed: . Nog ff en dan....![]()
zebra zei:Wouw.........![]()
Dat is wel een erg gave achterwand![]()
macnemo zei:is idd fraaie wand, is dat rifkeramiek of een ander soort materiaal?
Het hele project is overigens het volgen waard, ben erg benieuwd hoe deze bak gaat performen..
succes verder.
groets
John
rotterdammer zei:Hey Pik,
Er is wel wat bij gekomen sinds de keer dat ik langs ben geweest.. achterwand is TOPPIE.. wanneer alles klaar is kom ik ff koekuhloeruh.. ok ok ik kom eigenlijk ook ff om naar je hond te kijken.. me vrouw was teleurgesteld dat ze em niet heeft gezien![]()
Gozer succes verders enne als je nou minder gaat gamen heb je meer tijd voor je aqua hahaha
mzzlz
Steve zei:
Steve zei:Je weet het he 3 kids staan op deze manier "![]()
![]()
" al s'ochtends naast je nest!
Het beste wat je dan kan doen is "Rustig wakker worden op Het Zeewaterforum"
Als dit geen mooie slogan is weet ik het ook niet meer.
groentje 34 zei:hahahaha ben ik blij dat ik er 1 heb.ook al tel tie voor 2en inderdaad hier het zelfde verhaal.als eerste pc aan toilet koffie en tadaaa forum
ff kijken wassen en werken.
andre plomp zei:En johan zijn er nog vorderingen in het aquarium of is het alleen buffelen voor de baas?????
m.vr.gr.
andre
groentje 34 zei:baasben alergisch voor bazen weet je toch en vorderingen op het werk wel ja thuis niet zo.heb al wel mijn verlichtings balk bedraad.nog een paar t5 doppen en spuiten en dan kunnen de lampies erin en testen
met zonnebril
19x54watt
![]()
![]()
andre plomp zei:Ach ja bazen ,ik ben er met een getrouwd en de meeste mannen die ik ken ook,dus was mijn aanname dat joyce ook directie lid is.![]()
m.vr.gr.
andre
Desert's Ocean zei:Aan de laatste foto te zien, zal je een mooi open rif hebben Johan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.