U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
manuel69 zei:So Johan al anthiassen zwemmen?!! hoe groot is je schooltje en wat is je totale visbestand? ga zo verder :goed: !! mvg manuel!!
frankio zei:ben je al klaar met verbouwen ?? er kan nog wel een muurtje uit![]()
gr frank.:goed:
Steve zei:Gaan alle Rotterdammers nu over op de Squami's van Arie?![]()
![]()
Ziet er goed uit!
groentje 33 zei:zo nog ff aan het knutsellen geweest.een wervelbed filter voor mijn rowa phos en een vissenval voor de lineatus.het werkt wel alleen niet voor hem dus.alles is er al in geweest maar bij hem ligt het nog vers in het geheugen denk ik.mijn xanthurum samen met 5 antiassen tegelijk van het voer te snoepen mijn salarias vind het ook wel makkelijk om er in te liggen.maar goed geen lineatus in het bakkie.nog een paar foto's erbij.
Anton - AVO zei:Super dat wervel bedje, kzie alleen geen regelkraantje, denk wel dat je die nodig gaat hebben Johan...... Top man:goed:
frankio zei:zet een bordje bij de vissenval alleen voor de lineatus.![]()
gr frank![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.