Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

wordt steeds mooier Johan ik heb nog wel een camera voor je een goeie

kan je van de week wel meenemen als ik hem kan vinden alles ligt nu overhoop
aad

ok tof kan ik ff een keer goeie foto's maken.ben al een beetje aan het kijken voor een goeie maar zijn er zoveel:confused:

aad zei:
wordt steeds mooier Johan ik heb nog wel een camera voor je een goeie

kan je van de week wel meenemen als ik hem kan vinden alles ligt nu overhoop
aad

ff een update van mijn dagboek.is al weer ff geleden en ook al weer wat veranderd hier en daar.afschuimer draaid lekker.kijken wat tie doet na de nieuwe venturie/pomp want draaid nog als oude versie maar niet minder hoor.nog wat nieuwe vissen ingebracht waaronder een tomini en een lineatus dokter en wat leuke vlagbaarsjes.bijna niemand in de regio hier heeft ze geloof ik:confused: :confused: :D :D :cool: maar vond ze zo leuk dat ik er toch maar 5 heb zwemmen nu :p heb er een paar foto's van geprobeerd te maken maar is toch nog wat lastig voor mij en mijn toestel.ondertussen nog een berg stekken verzameld zodat het nu in de bak mag uitgroeien tot mooie grote koralen.sommige krijgen mooie volle diepe kleuren en staan vol met poliepjes.je ziet de voetjes per week verschillen qua grote.ze groeien echt lekker op 2a3 na.in totaal nu 44 stekken geteld van enkelle cm tot iets groter.kijken wat het allemaal gaat doen aankomende tijd.en nog een partij foto's van het hele varhaal.

Bijlagen

• afschuimer.JPG
    afschuimer.JPG
    143,2 KB · Weergaven: 15
  • DSC00997.JPG
    DSC00997.JPG
    150,8 KB · Weergaven: 9
  • DSC00998.JPG
    DSC00998.JPG
    151,7 KB · Weergaven: 8
...

Bijlagen

• DSC01001.JPG
    DSC01001.JPG
    151,3 KB · Weergaven: 7
  • DSC01000.JPG
    DSC01000.JPG
    147,1 KB · Weergaven: 15
  • DSC00999.JPG
    DSC00999.JPG
    150,3 KB · Weergaven: 7
de laatste

Bijlagen

• DSC01002.JPG
    DSC01002.JPG
    151 KB · Weergaven: 8
de nieuwe aanwinst.de lineatus weet ik nog niet wat daar mee gaat gebeuren deze probeerd iedere mede bewoner het leven zuur te maken.zelfs mijn salarias die niet op de foto wilde weet het niet meer.de antiassen zijn een ramp om te fotograveren.vliegen alle kanten nog op als ik te dicht bij de bak kom behalven als ze vreten krijgen.

Bijlagen

• stekken.JPG
    stekken.JPG
    191,8 KB · Weergaven: 10
  • stekken (1).JPG
    stekken (1).JPG
    114,8 KB · Weergaven: 8
  • stekken (2).JPG
    stekken (2).JPG
    164,3 KB · Weergaven: 20
nog

Bijlagen

• stekken (5).JPG
    stekken (5).JPG
    168,1 KB · Weergaven: 7
  • stekken (4).JPG
    stekken (4).JPG
    163,1 KB · Weergaven: 11
  • stekken (3).JPG
    stekken (3).JPG
    178 KB · Weergaven: 10
...

Bijlagen

• stekken (6).JPG
    stekken (6).JPG
    169,7 KB · Weergaven: 11
  • DSC00997.JPG
    DSC00997.JPG
    150,8 KB · Weergaven: 8
  • DSC00998.JPG
    DSC00998.JPG
    151,7 KB · Weergaven: 14
de laatste 2 staan er dubbel op voor de wakkere onder ons:D heb het zelf al gezien:)

Gaat lekker ai Johan........dur staat un foto 2x op :D :D :D !! groetjes!!

OOOOOOOOOOHJA de eerste 2 en de laatste 2 :D ;) !!

ja gaat lekker manuel.je ziet het met de week groeien en kleurrijker worden.mogen niet klagen hoe het nu gaat.

nog ff een paar foto's gemaakt na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben na 2 jaar en de auto zoom ff uitgegooid.lijken wel iets beter nu geloof ik maar toestelletje is wel aan vervanging toe.een paar foto's van een paar stekjes die ik al 5 x vastgezet had maar steeds weer los kwamen. nu maar even ondersteunt na enige ergenis. een paar van wat vissen en mijn leder hoekje.:D ook heel mooi en doet het lekker.het stukje xenia wat ik bij arie van der zee heb gehaald eigenlijk bryan groeid als onkruid en komt op div plaatsen in miniatuur vorm tevoorschijn op mijn steen.maargoed kijk de foto's maar

Bijlagen

• danmaarzo (2).JPG
    danmaarzo (2).JPG
    132,1 KB · Weergaven: 11
  • danmaarzo (1).JPG
    danmaarzo (1).JPG
    164 KB · Weergaven: 8
  • danmaarzo.JPG
    danmaarzo.JPG
    143,3 KB · Weergaven: 9
...

Bijlagen

• ff foto.JPG
    ff foto.JPG
    119,8 KB · Weergaven: 20
  • ff foto (1).JPG
    ff foto (1).JPG
    150,8 KB · Weergaven: 17
  • ff foto (2).JPG
    ff foto (2).JPG
    81 KB · Weergaven: 9
...

Laatst bewerkt:
hoi johan,,

bakkie ziet er al goed uit gaat prima zo:goed:

gr frank/lisa.:D

:eek: So Johan al anthiassen zwemmen?!! hoe groot is je schooltje en wat is je totale visbestand? ga zo verder :goed: !! mvg manuel!!

eehhjjj heb je nou ook een nano ???? omdat je namelijk bij AC een nano visje had gekocht en je vroeg of die lipvis ook een nano vis was :p

neeee mijn vrouw is ook besmet en die gaat een nano beginnen ze vind mijn bak niet leuk en gaat het zelf beter doen denkt ze:cool: ze gaat met oren en buttons en favites aan de slag.
nano-bryan zei:
eehhjjj heb je nou ook een nano ???? omdat je namelijk bij AC een nano visje had gekocht en je vroeg of die lipvis ook een nano vis was :p

groentje 33 zei:
neeee mijn vrouw is ook besmet en die gaat een nano beginnen ze vind mijn bak niet leuk en gaat het zelf beter doen denkt ze:cool: ze gaat met oren en buttons en favites aan de slag.

ben je al klaar met verbouwen ?? er kan nog wel een muurtje uit:D

gr frank.:goed:

Back
Bovenaan