Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aqurium van johan

he manuel ik heb een schooltje antiassen van 5 stuks 1 lineatus 1 xanthurum 1 tominii groene lipvis poetsvis zandhapper salarias en een zeeegel.en mogelijk nog 2 wurdies (garnalen)wil nog 2 jack in the box erbij hebben . vind deze zo leuk gedrag hebben.en al een berg koralen:D maar nog plaats voor de byzondere over gehouden
manuel69 zei:
:eek: So Johan al anthiassen zwemmen?!! hoe groot is je schooltje en wat is je totale visbestand? ga zo verder :goed: !! mvg manuel!!

gaat nog gebeuren voor joyce der nano.ik ga hem lijmen met optic white voor en achter.word een doorkijk vanaf gang/keuken naar woonkamer in ong 90x50x50
frankio zei:
ben je al klaar met verbouwen ?? er kan nog wel een muurtje uit:D

gr frank.:goed:

kon het niet laten zwemmen daar.moest er gewoon 5 hebben.;)
Steve zei:
Gaan alle Rotterdammers nu over op de Squami's van Arie?:D :D

Ziet er goed uit!

zo nog ff aan het knutsellen geweest.een wervelbed filter voor mijn rowa phos en een vissenval voor de lineatus.het werkt wel alleen niet voor hem dus.alles is er al in geweest maar bij hem ligt het nog vers in het geheugen denk ik.mijn xanthurum samen met 5 antiassen tegelijk van het voer te snoepen mijn salarias vind het ook wel makkelijk om er in te liggen.maar goed geen lineatus in het bakkie.nog een paar foto's erbij.

Bijlagen

• nieuw.JPG
    nieuw.JPG
    126,9 KB · Weergaven: 28
  • nieuw (1).JPG
    nieuw (1).JPG
    127,9 KB · Weergaven: 14
  • nieuw (2).JPG
    nieuw (2).JPG
    112,3 KB · Weergaven: 20
overzicht foto

Bijlagen

• nieuw (3).JPG
    nieuw (3).JPG
    168,8 KB · Weergaven: 33
Super dat wervel bedje, kzie alleen geen regelkraantje, denk wel dat je die nodig gaat hebben Johan...... Top man:goed:

groentje 33 zei:
zo nog ff aan het knutsellen geweest.een wervelbed filter voor mijn rowa phos en een vissenval voor de lineatus.het werkt wel alleen niet voor hem dus.alles is er al in geweest maar bij hem ligt het nog vers in het geheugen denk ik.mijn xanthurum samen met 5 antiassen tegelijk van het voer te snoepen mijn salarias vind het ook wel makkelijk om er in te liggen.maar goed geen lineatus in het bakkie.nog een paar foto's erbij.

zet een bordje bij de vissenval alleen voor de lineatus.:D

gr frank:cool:

aansluiting zit nog niet vast onderop.moet nog wat veranderen is niet naar mijn zin en niet mooi.moet natuurlijk wel prof zijn.regel kraantje moet er zeker tussen anders blaas ik mijn rowa phos gelijk mijn sump in.
Anton - AVO zei:
Super dat wervel bedje, kzie alleen geen regelkraantje, denk wel dat je die nodig gaat hebben Johan...... Top man:goed:

hij wil wel maar durft niet.ik heb al een record.xanthurum tomini zandhapper en 4 antiassen tegelijk in de vissenval.als die lineatus er erg in heeft is hij al te laat.mijn salarias gebruikt het als rust plaats:rolleyes: morgen maar weer verder proberen.
frankio zei:
zet een bordje bij de vissenval alleen voor de lineatus.:D

gr frank:cool:

nog ff een nieuwtje of 2 de lineatus is gevangen vandaag en al opgehaald ook.pfff wat een opluchting en rust gelijk in de bak.ennnnn mijn wervelbed filtertje werkt ook al en draaid ook al lekker met de rowa phos.ff nog een paar foto's waarvan eentje met een paar vissen in de val die zitten te wachten tot er weer wat te vreten naar beneden komt.hadden ze snel genoeg door.

Bijlagen

• ffnieuw (2).JPG
    ffnieuw (2).JPG
    102,8 KB · Weergaven: 14
  • ffnieuw (1).JPG
    ffnieuw (1).JPG
    91,8 KB · Weergaven: 16
  • ffnieuw.JPG
    ffnieuw.JPG
    99,3 KB · Weergaven: 27
...

Bijlagen

• ffnieuw (3).JPG
    ffnieuw (3).JPG
    88,8 KB · Weergaven: 12
nog ff een paar foto's van het bakkie van joyce.is al aan het verzamelen en al aardig onder weg.vandaag ac schuimertje gekregen van een maatje dus deze gaat binnenkort hier op draaien.

Bijlagen

• bakkievanjoyce.JPG
    bakkievanjoyce.JPG
    132,6 KB · Weergaven: 10
  • bakkievanjoyce (1).JPG
    bakkievanjoyce (1).JPG
    119,6 KB · Weergaven: 11
...

Bijlagen

• bakkievanjoyce (2).JPG
    bakkievanjoyce (2).JPG
    137,9 KB · Weergaven: 10
  • bakkievanjoyce (3).JPG
    bakkievanjoyce (3).JPG
    120,1 KB · Weergaven: 9
heb een nieuw speeltje gekregen:D en ben gelijk maar aan de slag gegaan met de camera dus:goed: nog ff oefenen en het gaat nog prof lijken ook.moet alleen nog een statief hebben om de kwaliteit wat te verbeteren en nog uitvinden wat de beste instellingen zijn op het toestel.hier dan ff wat foto's

Bijlagen

• DSCF0042.JPG
    DSCF0042.JPG
    97,5 KB · Weergaven: 10
  • DSCF0041.JPG
    DSCF0041.JPG
    110,4 KB · Weergaven: 12
  • DSCF0005.JPG
    DSCF0005.JPG
    111,5 KB · Weergaven: 24
nog een paar

Bijlagen

• DSCF0044.JPG
    DSCF0044.JPG
    94,1 KB · Weergaven: 10
  • DSCF0045.JPG
    DSCF0045.JPG
    100,6 KB · Weergaven: 9
  • DSCF0046.JPG
    DSCF0046.JPG
    110,6 KB · Weergaven: 14
...

Bijlagen

• DSCF0071.JPG
    DSCF0071.JPG
    112,7 KB · Weergaven: 11
  • DSCF0064.JPG
    DSCF0064.JPG
    110 KB · Weergaven: 11
  • DSCF0056.JPG
    DSCF0056.JPG
    133,2 KB · Weergaven: 29
....

Bijlagen

• DSCF0073.JPG
    DSCF0073.JPG
    118,6 KB · Weergaven: 10
  • DSCF0074.JPG
    DSCF0074.JPG
    79,1 KB · Weergaven: 8
  • DSCF0084.JPG
    DSCF0084.JPG
    78,1 KB · Weergaven: 10
en voorlopig de laatste.vind ze toch niet slecht gelukt.kan wel beter maar moet nog ff leren he

Bijlagen

• DSCF0092.JPG
    DSCF0092.JPG
    86,1 KB · Weergaven: 10
Ziet er goed uit johan, groeien maar met die handel ....

Dat wervelbedje top, mag dat soort creativiteit wel;)

Back
Bovenaan