Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Hey Manuel,

Das niet zo mooi wat ik nu lees :(
Weer een mooie bak de verkoop in.............

Manuel, jammer (tja wat kan een mens dan meer zeggen toch?), maar je hebt 'onze' aquariumwereld de afgelopen tijd al meermalen 'gewaarschuwd' dat de verkoop door je hoofd speelde en ook het waarom.

Ik ga jouw dagboek en jou enorm missen mecry, maar blijf je wel zo heel af en toe als de tijd het je toelaat het forum bezoeken?

Lieve Manuel, héél véél succes en sterkte met de verkoop toegewenst (wat zal die pb box van je snel vol zijn man...).

lieeef

Alles staat te koop,eerst koralen,daarna vissen daarna apparatuur!!!

Als je intresse hebt in een bepaald koraal,stuur me een PBtje vermeld op welke bladzijde dit koraal in mn dagboek staat en ik pb je zo spoedig mogelijk terug :)!!

Ries en marjan bedankt voor jullie RE :) !!

De grote rose hyacinthus word vanavond al opgehaald :) !!

Jammer chief:(langzaam aan verdwijnen er toch een deel vrienden en goede bekenden uit de kring,het zet ne mens aan tot nadenken:rolleyes:maar we houden wel contact he:):)

Groetjesssssss

Jammer hoor dat je stopt,maar een tip: verkoop je techniek pas over een jaar,zo kan je er nog eens rustig over nadenken

Jammer dat je stopt kerel. Laat je hier maar nog af en toe eens horen. Ik probeer nog eens jou kant op te komen als ik in de buurt ben. Ciaooo!

Manuel,

k heb een pb gestuurd om u uit uw ellende te verlossen. op het muilop het muil;)

Jammer chief:(langzaam aan verdwijnen er toch een deel vrienden en goede bekenden uit de kring,het zet ne mens aan tot nadenken:rolleyes:maar we houden wel contact he:):)

Groetjesssssss

Tuurlijk houden we contact he maat,ik houd van de 2 soorten grandis buttons wat appart voor je :) !!

Aad voor jou hou ik de fox appart...apparatuur laat ik nog even staan denk,heb nu al spijt ;) !!

vanavond zijn al veel stukken opgehaald waaronder de scolly's en enkele cynarina's!! Calustrea's zijn ook weg,rode en groene oren weg,rode gonio geel hartje weg,dunca weg,acanthastrea's,gifgroen faviatje weg,ricordea yuma's en florida weg,groene hyacinthus weg,roze hyacinthus weg,flower weg en nog wat klein spul!!

Heb laatst nog een XXL acanthastrea gekocht bij Theo voor 500,deze mag weg voor 250!!

Hoi Silver,
Ik weet hoe het aanvoeld als alles de deur uit gaat mecry, maar na enkele weeken ben je er over weg topjes
En dan denk je wat ben ik toch gek geweest om zoveel vrije tijd in dit hobby te steken :confused: er is zoveel anders wat je allemaal kunt doen, wat je anders nooit heb kunnen doen wegens tijd gebrek action
ik wens je alvast veel succes verder, en doe dat wat je altijd al heb willen doen.op het muil
Groetjes Erik

Kan ik me helemaal bij aansluiten.

Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.

mvgr en veel sterkte

twan

Hoi Silver,
Ik weet hoe het aanvoeld als alles de deur uit gaat mecry, maar na enkele weeken ben je er over weg topjes
En dan denk je wat ben ik toch gek geweest om zoveel vrije tijd in dit hobby te steken :confused: er is zoveel anders wat je allemaal kunt doen, wat je anders nooit heb kunnen doen wegens tijd gebrek action
ik wens je alvast veel succes verder, en doe dat wat je altijd al heb willen doen.op het muil
Groetjes Erik

Hoi Silver,
Groetjes Erik

Tomas,Bart,John,Erik en Twan bedankt voor jullie RE :o !!

Zoals Erik zegt,ik zal het best missen maar het zal ook een zorg minder zijn en rust geven...alsk iets doe wil ik het goed proberen te doen en niet half...stoppen dus,de goesting is weg :) !!

Er zijn al aardig wat koralen uit de bak maar staat nog redelijk wat in hoor :) !!

Voor degene die eventueel nog wat over willen nemen...Donderdagavond ie iedereen welkom vanaf 20.00uur :) !!

Hallo manuel,

Heb respect voor je beslissing jammer dat we je ervaringen en foto,s video's nu moeten missen.

we gaan je vast nog wel eens tegenkomen.

groet Andre Gijsen

Hallo manuel,

Heb respect voor je beslissing jammer dat we je ervaringen en foto,s video's nu moeten missen.

we gaan je vast nog wel eens tegenkomen.

groet Andre Gijsen

Bedankt voor je RE Andre :) !!

Misschien kom ik nog wel terug maar zal zeker nog wat actief blijven op het forum en een paar keer per jaar wat aquariumvrienden gaan bezoeken....toch veel vrienden opgedaan in de zoute jaren :) !!

De bak gaat al wat leger raken nu....mecry;) !!

Hallo Manuel,

Tis effe geleden dat we elkaar gesproken hebben,ik wist dat je met plannen liep om te stoppen,maar ik hoopte stilletjes toch dat het wel over zou gaan!
Laatst nog een gorgoon erbij gezet,maar dat moet dan wel het laatste zijn geweest denk ik,want nu lees ik dat er al een groot deel van je lagere dieren weg is.
Manuel,je moet doen wat je hart je ingeeft hoe erg dat de meeste aquarioten ook vinden!
Ik hoop dat ik in de toekomst altijd een beroep mag doen op je kennis,en langs komen kun je ook altijd hee.
Manuel tot spoedig,m,n scolly e.d.kom ik binnenkort wel ophalen als het jou uitkomt (of istie al weg?;))

(Heeft de gorgoon toch nie geholpen,om niet te stoppen )199544

Hallo Manuel,

Tis effe geleden dat we elkaar gesproken hebben,ik wist dat je met plannen liep om te stoppen,maar ik hoopte stilletjes toch dat het wel over zou gaan!
Laatst nog een gorgoon erbij gezet,maar dat moet dan wel het laatste zijn geweest denk ik,want nu lees ik dat er al een groot deel van je lagere dieren weg is.
Manuel,je moet doen wat je hart je ingeeft hoe erg dat de meeste aquarioten ook vinden!
Ik hoop dat ik in de toekomst altijd een beroep mag doen op je kennis,en langs komen kun je ook altijd hee.
Manuel tot spoedig,m,n scolly e.d.kom ik binnenkort wel ophalen als het jou uitkomt (of istie al weg?;))

(Heeft de gorgoon toch nie geholpen,om niet te stoppen )199544

Hoi Wil,kdacht indd nog deze winter door te gaan maar door de te weinig aandacht aan de bak gingen mn waterwaardes toch rap achteruit....jou kwab staat er nog en hersteld langzaam,je mag hem nog hier laten tot het laatste eruit gaat,je mag hem ook komen halen...wat jij wil :) !!

Zal zeker nog naar jou bak komen kijken regelmatig en jij bent hier ook altijd welkom he ;) !!

Tot hoors en ziens!!!

Manuel, je zal hier vast goed over hebben gedacht. Ik hoop dat je geen spijt krijgt van je keuze, wie weet krijg je er over een tijd weer goesting in;) Veel plezier met al je vrije tijd!

Manuel,
Na het ontdekken van het forum en de zeewaterhobby heb ik met veel plezier je dagboek gelezen en gevolgd. Heb er ook het e.e.a. van opgestoken. In ieder geval bedankt daarvoor en veel plezier met de ruimte en tijd die vrij is gekomen nu je bent gestopt. Helaas heb ik dit aquarium nooit live gezien, maar gelukkig hebben we de foto's op het forum nog.

Hee manuel, bedankt voor alles wat ik van je heb mogen leren en van de mooie dieren die ik nu en ooit bij je heb meegenomen.
Het was weer als vanouds gezellig en goed verzorgd met een heerlijk jupilereke als afsluiter.
Alles staat er al weer mooi bij en je weet het er is in Berkel meer te vinden dan alleen kippen.......je belt maar

Back
Bovenaan