U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Alles staat te koop,eerst koralen,daarna vissen daarna apparatuur!!!
Als je intresse hebt in een bepaald koraal,stuur me een PBtje vermeld op welke bladzijde dit koraal in mn dagboek staat en ik pb je zo spoedig mogelijk terug!!
tip: verkoop je techniek pas over een jaar,zo kan je er nog eens rustig over nadenken
Jammer chieflangzaam aan verdwijnen er toch een deel vrienden en goede bekenden uit de kring,het zet ne mens aan tot nadenken
maar we houden wel contact he
Groetjesssssss
Hoi Silver,
Ik weet hoe het aanvoeld als alles de deur uit gaat mecry, maar na enkele weeken ben je er over weg topjes
En dan denk je wat ben ik toch gek geweest om zoveel vrije tijd in dit hobby te stekener is zoveel anders wat je allemaal kunt doen, wat je anders nooit heb kunnen doen wegens tijd gebrek action
ik wens je alvast veel succes verder, en doe dat wat je altijd al heb willen doen.op het muil
Groetjes Erik
Hoi Silver,
Ik weet hoe het aanvoeld als alles de deur uit gaat mecry, maar na enkele weeken ben je er over weg topjes
En dan denk je wat ben ik toch gek geweest om zoveel vrije tijd in dit hobby te stekener is zoveel anders wat je allemaal kunt doen, wat je anders nooit heb kunnen doen wegens tijd gebrek action
ik wens je alvast veel succes verder, en doe dat wat je altijd al heb willen doen.op het muil
Groetjes Erik
Hallo manuel,
Heb respect voor je beslissing jammer dat we je ervaringen en foto,s video's nu moeten missen.
we gaan je vast nog wel eens tegenkomen.
groet Andre Gijsen
Hallo Manuel,
Tis effe geleden dat we elkaar gesproken hebben,ik wist dat je met plannen liep om te stoppen,maar ik hoopte stilletjes toch dat het wel over zou gaan!
Laatst nog een gorgoon erbij gezet,maar dat moet dan wel het laatste zijn geweest denk ik,want nu lees ik dat er al een groot deel van je lagere dieren weg is.
Manuel,je moet doen wat je hart je ingeeft hoe erg dat de meeste aquarioten ook vinden!
Ik hoop dat ik in de toekomst altijd een beroep mag doen op je kennis,en langs komen kun je ook altijd hee.
Manuel tot spoedig,m,n scolly e.d.kom ik binnenkort wel ophalen als het jou uitkomt (of istie al weg?)
(Heeft de gorgoon toch nie geholpen,om niet te stoppen )199544
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.