Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Manuel, je zal hier vast goed over hebben gedacht. Ik hoop dat je geen spijt krijgt van je keuze, wie weet krijg je er over een tijd weer goesting in;) Veel plezier met al je vrije tijd!

mercie voor jullie RE's....wie weet wat de toekomst brengt :) !!

Het wordt al een heel stuk leger heb nog een paar topstukjes staan voor intresse stuur een pbtje :) !!

Vuurrode oxyo (Aussie) 1 van mn blikvangers,ook de grote paarse ledergorgoon,blauwe caruuz,en azuurblauw/groene formosa....evenals de XXL acanthastrea staan hier nog :rolleyes: !!

De rest is weg......

De koralen zijn bijna weg...Dennis Dakine heeft alles meegenomen,als iemand intresse heeft neem even contact met hem op want hij kan niet alles houden!!

Donderdag wordt de big fox en rode formosa opghehaald....dan zijn de visjes aan de beurt :) !!

Manuel,bedankt weer voor de goede zorgen en de altijd zijnde gastvrijheid.
Alles staat in de bakken en een aantal koralen dat ik wil houden ligt tijdelijk in mijn bak.
Toch vind ik het spijtig bij jou de dieren hebben moeten weg halen maar zal er goed voor zorgen en van een aantal de kleur proberen terug te krijgen...
Bedankt en snel tot horens...

Manuel,bedankt weer voor de goede zorgen en de altijd zijnde gastvrijheid.
Alles staat in de bakken en een aantal koralen dat ik wil houden ligt tijdelijk in mijn bak.
Toch vind ik het spijtig bij jou de dieren hebben moeten weg halen maar zal er goed voor zorgen en van een aantal de kleur proberen terug te krijgen...
Bedankt en snel tot horens...

Graag gedaan...en jij ook bedankt he Dennis :) !! Tot ziens en hoors :) !!

De grote fox word zo opgehaald door Aad...dan zijn alle koralen eruit!!

Aan techniek heb ik nog te koop,2x Red Dragon 10.000

BBK 300etern

koeler AM titan 2000

En wat klein spul zoal refractometer,
PO4 meter van Hanna digitaal,
2x tunze 4500 stromingspompjes
1x tuze 13.000 los

Dan is het opgeruimt hier!!

Foxie staat op mooie plek,bedankt hoor!!!

Vergeet niet je Rifwachter tekoop te zetten

Jij ook bedankt Aad :) !!

Vandaag de DaStaCo afgekoppeld en schoongemaakt...spik en span ;) !! Deze komen ze binnenkort ophalen :) !!

Ook de stekkenbak weer aangekoppeld en wat gevuld met levend steen en zand....

Hoi Silver,
Ik weet hoe het aanvoeld als alles de deur uit gaat mecry, maar na enkele weeken ben je er over weg topjes
En dan denk je wat ben ik toch gek geweest om zoveel vrije tijd in dit hobby te steken :confused: er is zoveel anders wat je allemaal kunt doen, wat je anders nooit heb kunnen doen wegens tijd gebrek action
ik wens je alvast veel succes verder, en doe dat wat je altijd al heb willen doen.op het muil
Groetjes Erik

Alles is verkocht zelfs bak sump en stekkenbak :o !!

Het enigste wat nog over is is de BBK 300extern,ook nog een 25 kilogram goed levend steen zonder plagen en ongedierte...voor intresse,doe een bod via PB :) !!

Vandaag kwam ik thuis en liep direct naar de vriezer om voer te ontdooien....hoezo erin geslepen ;) !!

Maar zoals Erik zegt geeft het ook een enorme rust....

Manuel, bedankt voor de Tunze, vandaag bij Marek ff een magneet ervoor besteld toch wat handiger. Wat een stroming geeft die pomp voor de Percula iets te fors maar voor de nieuwe bak die ik 12 dec krijg perfect en daar is die ook voor gekocht.
bedankt
Richard

hoi manuel,

zonde van die mooie collectie die je had.

soms kan je ook teveel gaan doen en dat schiet de rest er bij in.

ff een tijdje ertussen uit. na een tijd komt het vanzelf weer terug. zeker weten!
ik weet het, want ik doe het al sind ik 12jr was (inmiddels 35 jaar af en aan).

Hoi Manuel,

ook ik vind het jammer dat je gestopt bent, maar ik wil ook via deze weg nogmaals bedankt voor de mooie anthiassen en de murene. Ook het stuk lederkoraal staat hier er weer mooi bij.

Mvg Peter.

wel een beetje vreemd, je dagboek van af de start langs de zijlijn gevolgd en de bak voor de eerste keer live zien als tie ontmanteld is...
Anyway, het steen wat ik van je hebt bevat de geest van jouw aquarium en alsof de duvel ermee aan de gang ging klapte het bakje waarin ik het steen had willen plaatsen voor een enting in mijn systeempje. Alle stenen zijn uiteindelijk dus gewoon in mijn aquarium bijgezet en alles paste perfect in de scaping.

Er bleek zelfs een verstekeling bj te zitten! een zeeegel???

Manuel, geniet van de tijd die je nu binnen bereik hebt en vergeet daarbij vooral je gezin niet...

salut!

wow na een paar maanden hier niet geweest te zijn kwam ik nog eens piepen en wat lees ik hier??????

ik kan je wel begrijpen ivm rust en andere hobby's. ik mis mijn aquarium ook nog enorm, zeker 's avonds was het zalig om naar te kijken maar anderzijds kan ik nu met een gerust hart de deur uit zonder schrik te moeten hebben van stroomuitval,enz

Spijtig te horen Manuel dat je gestopt bent maar je opmerking hieronder slaat de spijker op zijn kop. Als het op een gegeven moment iets dwangmatigst wordt dan is de lol er een beetje af en wordt het tijd om en ander pad in te slaan. Uiteraard hopen we dat je geen vreemde wordt.

groetjes,
Jochem
Maar zoals Erik zegt geeft het ook een enorme rust....

hoi manuel,

zonde van die mooie collectie die je had.

soms kan je ook teveel gaan doen en dat schiet de rest er bij in.

ff een tijdje ertussen uit. na een tijd komt het vanzelf weer terug. zeker weten!
ik weet het, want ik doe het al sind ik 12jr was (inmiddels 35 jaar af en aan).

Richard,magneten werken indd. beter...gelukkig ben je er content mee....de pomp heeft hier maar een paar weekjes gedraaid,is dus echt zo goed als nieuw he...suc6 ermee :) !!

Glenn,misschien kom ik nog is terug met wat leuks he...zeg nooit "nooit" ;) !!

Peter,Doen de vissen het goed?! Je bent echt een liefhebber als je van zover komt...Suc6 met alles en bedankt voor je hulp topjes !!

Martin,Geluk bij een ongeluk dan...de verstekeling kreeg ik toen was hij een nagel groot...ze waren met zn 2jen maar 1 kreeg ik niet uit het keramiek...gelukkig mag de andere bij jou oud worden :biggrin: !!

Thomas,zoals je zegt he :rolleyes: ;) !!

Jochem....ik word geen vreemde,blijf toch wat actief en meegluren op het forum :o !!

Salut!!!!!

Manuel heel er jammer dat het aquarium er niet meer is! maar denk dat we je met een paar jaar hier wel weer zien met een mooi aquarium, de ruimte is er immers nog! en geen inloop kast maken voor de vrouw want dan ben je de ruimte voorgoed kwijt :p;)

Manuel veel succes en plezier met je nieuwe hobby!

Hoi Manuel,

ja, de vissen doen het allemaal goed. De anthiassen zwemmen er mooi bij, net als de dwerg murene. Is echt een mooi en bijzonder dier.

Mvg Peter.

We gaan weer heeeeeel langzaam beginnen......100% slimmetje !!

Waaaattt:eek:

heyyy Manuel,
toch weer he! Mooi man!
Wordt vast weer een super bak!

groetjes uut c-land
Manu

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan