U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Haastige spoed is zelden goed Pieter!!
het aqua zal een Qcean Rimless worden 120cmx0.75x0.60 hoog optic with
2afvoeren Overflow v2.2
opvoer ecorunner 3700
verlichting ATI Sirius 6 full led of ATI hybride 2x75watt led 4x39watt t5 (denk sirius6 )
afschuimer deltec sc1455
kalkreactor dastaco extrema A1
2tunze streakers 6095 met multicontroller 7096
De achterwand en linkerzijwand zullen bekleed worden met Riffdeco zo ook de riffopbouw!!
Deze wil ik eerst 2 weken laten draaien op zoet water...dan zal de bak leeggemaakt worden en aangevuld met de nodige kilo's reel live rock stenen....dan de bak een maand of 3 in laten draaien om de nodige biomassa te creëren en de perfecte waardes te bereiken!! Van de reel live rock toch zal ik kalkwieren afhalen,in de blender fijnmalen en in de bak loslaten om de riffdeco wat sneller te laten begroeien met kalkwieren!!
Dan vullen met koralen en later de kleinere soorten visjes!!
Het meubel wat gelijk aan de meubels in de woonkamer word gemaakt is in mei klaar zoals ook het aqua zelf....in juni verwacht ik dat het zoutwater erin zit en september de eerste koralen....dus nog even geduld!!Moet nog wel even uitvogelen hoe ik een foto post...ben er 3jaar uitgeweest hè! :biggrin:!!
Pieter nogmaals bedankt voor de...je weet het wel topjes !!
Je plannen klinken uitstekend, maar je plan met de kalkalgen gaat niet werken: uiteindelijk begroeit de Real Reef Rock uitstekend, maar het paarse wat je ziet is gedeeltelijk nep... Voor de kalkwieren beter een hoge Ca en Mg en dan wat kalkalgen ergens anders vandaan halen.Van de reel live rock toch zal ik kalkwieren afhalen,in de blender fijnmalen en in de bak loslaten om de riffdeco wat sneller te laten begroeien met kalkwieren!!
Ja tijd vliegt....
Weer wat geleerd Tanne....wat een kennis,gewoon nep dusHoop dat ze bacterieel wel wat toevoegen!!
Zou jij 3 dwergkeizertjes durven plaatsen?!
Graag gedaan ManuelJa tijd vliegt....
Weer wat geleerd Tanne....wat een kennis,gewoon nep dusHoop dat ze bacterieel wel wat toevoegen!!
Zou jij 3 dwergkeizertjes durven plaatsen?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.