Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Eerst een alarmerend bericht over mogelijk stoppen en nu al een maand geen berichtjes meer in het best gelezen dagboek van de Benelux. Je bent toch niet stiekum al gestopt Manuel want dat vind ik niet goed hoor... ;)

Nog niet gestopt Hans...klein waterwisseltje gedaan en de ramen na 4 weken eens schoongemaakt...tot mijn verbazing staat mn bak er nog altijd heel goed bij in mijn ogen :) !!
Als er voldoende intresse is in mijn dieren ga ik stoppen...dus laat maar weten,dieren worden verkocht onder de prijs dat ik ze zelf heb aangeschaft maar worden niet weggegeven...heb er veel kilometers voor afgelegd om ze te verzamelen en altijd de hoofdprijs betaald...voor de meeste dan ;) !!

Jeetje jongen, wat zonde.... Ik ga je echter niet proberen op andere gedachten te brengen want ik weet zeker dat je deze moeilijke beslissing niet in een opwelling hebt genomen...
Helaas ben ik net drie dagen in de nieuwe opstart (ben weer helemaal opnieuw begonnen) dus dieren kan ik voorlopig nog niet kwijt.

Ik hou de ontwikkelingen iig in de gaten; succes!

Hey Manuel,

Echt zonde om tot zo'n besluit te komen.

is er nog een mogelijkheid deze bak live te zien voor alles weg gaat????

wat lees ik hier een topman in het zeeaqua gebeuren die stopt
ale zo een mooie bak afbreken .... wat zonde
spijtig dat ik deze nog niet live heb gezien

grtz bart

Manuel,

gek ben je als je stopt. -shoot-shoot Een van de beste bakken van het forum kan je niet zomaar opdoeken toch en dat om met een kist op vier wielen te rijden!:pop het muilop het muil

Ruim eens jouw mailbox op want die zit vol.

"verboten"!!! bak blijft staan!:p;):biggrin:

dit aquarium heeft een maatschappelijk functie hier op het forum door deze af te breken breek je een gedeelte van het forum af :cool::p;)

erg zonde dat u wil gaan stoppen,
ik heb geprobeert u een privé bericht te sturen.
maar deze zit vol.
ik ben erg geinteresseerd, mocht u besluiten te stoppen in de scolymia's en evt. de koralen rechts ervan Acanthophyllia?
ook de reuzen buttons vind ik erg mooi.
wat zou u voor deze gaan vragen?
graag hoor ik wat van u.

Laatst bewerkt:
Op vakantie kreeg ik te horen dat we ongewenst bezoek hebben gekregen...bij thuiskomst blijkt zowat mn hele huis te zijn leeggehaald :mad: !!

Mn aquarium is zowat het enigste wat nog binnen staat :( !!

Marja tis maar materieel...het leven is er niet mee gemoeid!!

Dat is zwaar kloten Manuel.........vreemden in je huis, moet er niet aan denken!!

Dat is zwaar kloten Manuel.........vreemden in je huis, moet er niet aan denken!!

Ja dat is het ergste Jan....hebben zelfs drinken uit de koelkast gehaalt en de koekjestrommel leeggegeten :confused: !!

Zelf hoop ik niet dat ze gepakt worden Sander...dan krijgen we de auto van mn vrouw terug....en die wil ze echt niet meer!!
Aan de andere kant hoop je wel dat ze gepakt worden en hun straf krijgen...beetje dubbel gevoel dus!!

Ook mn fototoestel en lenzen zijn weg....er zullen dus niet veel foto's op mn dagboek komen,of van veel mindere kwaliteit!!

Wat ze ook hebben meegenomen het was van jou en daar hebben ze met de poten van af te blijven! ik hoop wel dat ze gepakt worden en dan niet door de NL politie!

sterkte en hoop dat je nog enige troost uit je aqua kan halen!

hee manuel
ik hoop toch dat je nog een fijne vakantie hebt gehad
wij hebben dit drama inmiddels 3 x mogen meemaken
de eerste keer waren we net 3 dagen in de domincaanse republiek toen we een telefoontje kregen wat een gedoe is dat op vakantie veel telefoontje plegen en je gedachte zijn niet meer bij de vakantie
sterkte met al dat geregel
en ik hoop dat ze dat tuig oppakken
gr robert en petra

Manuel,

er zijn beter manieren om thuis te komen.:mad:
Hopelijk gaat het een beetje in het hoofd:rolleyes: en voelen jullie je niet te onzeker in je eigen huis.

Nico

jeetje!! Wat klote zeg!:mad:
Ik begrijp je vrouw ook goed hoor! Al zal haar wagentje wel ergens in het oosten van Europa staan vrees ik.

Hopelijk komt alles qua verzekering weer redelijk goed, al zal je er nu een klote gevoel aan hebben....
Gelukkig hebben ze niks aan/in je aquarium gedaan.

Succes!

Laatst bewerkt:
Waardeloos, vreemden in je huis die zich niet als gast weten te gedragen! Sterkte!

Hoe is het met je aquarium?

tjonge jonge nee dat is echt niet leuk nee,
veel sterkte toegewenst vanuit hier.

Back
Bovenaan