U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Goeiendagschotel.. dacht dat ik het druk had met m'n vissenkommetje. Essent is erruugg blij met jou denk ik.. Mja, je hebt er wel een topbak staan..![]()
dit schreeuwt weer om foto`s en vooral een filmpje![]()
Hoi manuel,
Waarom heb je gekozen voor de 14.000k van aqua connent en niet voor 14.000k van blv of 13.000 van aqua medic.
Niet gedacht om te investeren in led(nieuwe van pacific sun)?
als je toch nieuwe armaturen moest kopen.
We zijn benieuwd naar de nieuwe look van de bak.
groet Andre
Allez allez... Je gaat toch niet stoppen zeker. Is echt 1 van de topbakken die dan verloren gaat.
nu ik regelmatig weg ben is dit toch wel een belasting,de ambitie brokkeld ook langzaam af...dat is trouwens in de zomer elk jaar het geval :biggrin: !!
dat ziet er toch heel mooi uit onder deze verlichting was weer gezellig gr martin .Aan alles komt een eind he Nicobehalve aan een cirkel
![]()
!!
Vanavond bij Martin Kroon geweest....bak staat er bijzonder goed bij!! Hier ook maar een paar foto's getrokken...
dat ziet er toch heel mooi uit onder deze verlichting was weer gezellig gr martin .
Hoi Maan.
Hoe staat het met de conditie en je nek spieren.
Mooiste hobby's heb je, geen goedkope hobby's maar super dat je dit kan.
Maakt Marjolein zich geen zorgen over je nieuwe hobby?
mvgr
twan
Hey Twan,contitie is redelijk!! Marjolein vind het niet zo leuk,marja je kunt niet alles hebben he
!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.