Twan
Helmond blijft prachtig
\Overzichtje....
Hoi Manuel,
Geweldig mooie bak, ziet er in mijn ogen natuurlijk uit, zelfs op de foto een mooie dieptewerking.
Vr.Gr. Twan (uit Helmond)
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
\Overzichtje....
mooie foto Silver,blijft gewoon een van de mooiste gemengde riffen der lage landentopjes
Tanne,Arjen,Martin,Mike,Luc,Jan en Twan....bedankt voor jullie RE!!
Tanne,vandaag is de nieuwe aanwinst naar de bak verhuist,staat rechtsachterin nu....
Martin,we zullen elkaar dit jaar niet treffen in Nieuwegein,had al afspraken staan helaas voor dat weekend!
Mike,Flower groeid in hard tempo door,moet constant koralen verwijderen,over enkele jaren zal er enkel nog 1flower in de bak staan als het zo doorgaat :biggrin: !!
Spannend verhaal over die litho`s en mijn complimenten
voor de bak. Van zo veel kleur kan ik alleen maar dromen...:biggrin:
Woow Manuel jouw bak is flink dicht aan het groeien.!!
Geweldig mooi,, :biggrin:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier online was,, het is zo nog leuker de foto's te zien!!
Gr Thijs.
Hoi Thijs,mercie....lang geleden,ben je nog actief met wat zoutwater?!
Manuel bedankt voor jullie gastvrijheid.
Bak staat er prachtig bij.topjes
Hoi Manuel,
Kan je weer eens vertellen hoe het met je koppeltje Oxymonacanthus vijlvisjes gaat, nu ze zo'n ruime twee maanden in je bak zitten? Zie je enige impact op specifieke koralen?
Heel benieuwd!
Hey kull
Bedankt voor de gastvrijheid, en het advies.
Stekken hebben een mooi plekske gekregen en staan er "zoals gewoonlijk" prima bij.
Tegen de tijd dat mn nieuwe bak gaat komen, kom ik zeker weer een keer aanwaaien.
Groeten Quint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.