Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Overzichtje....
\

Hoi Manuel,
Geweldig mooie bak, ziet er in mijn ogen natuurlijk uit, zelfs op de foto een mooie dieptewerking.

Vr.Gr. Twan (uit Helmond)

mooie foto Silver,blijft gewoon een van de mooiste gemengde riffen der lage landentopjes

Tanne,Arjen,Martin,Mike,Luc,Jan en Twan....bedankt voor jullie RE :) !!

Tanne,vandaag is de nieuwe aanwinst naar de bak verhuist,staat rechtsachterin nu....

Martin,we zullen elkaar dit jaar niet treffen in Nieuwegein,had al afspraken staan helaas voor dat weekend!

Mike,Flower groeid in hard tempo door,moet constant koralen verwijderen,over enkele jaren zal er enkel nog 1flower in de bak staan als het zo doorgaat :biggrin: !!

Tanne,Arjen,Martin,Mike,Luc,Jan en Twan....bedankt voor jullie RE :) !!

Tanne,vandaag is de nieuwe aanwinst naar de bak verhuist,staat rechtsachterin nu....

Martin,we zullen elkaar dit jaar niet treffen in Nieuwegein,had al afspraken staan helaas voor dat weekend!

Mike,Flower groeid in hard tempo door,moet constant koralen verwijderen,over enkele jaren zal er enkel nog 1flower in de bak staan als het zo doorgaat :biggrin: !!

Flower-speciaalbakje erbij? ;):confused:

Spannend verhaal over die litho`s en mijn complimenten
voor de bak. Van zo veel kleur kan ik alleen maar dromen...:biggrin:

Wordt un speciaalbak Mike :biggrin: !! Bedankt Alberto...geduld en de kleuren komen vanzelf :rolleyes: !!

Woow Manuel jouw bak is flink dicht aan het groeien.!!
Geweldig mooi,, :biggrin:

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier online was,, het is zo nog leuker de foto's te zien!! :p

Gr Thijs.

Woow Manuel jouw bak is flink dicht aan het groeien.!!
Geweldig mooi,, :biggrin:

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier online was,, het is zo nog leuker de foto's te zien!! :p

Gr Thijs.

Hoi Thijs,mercie....lang geleden,ben je nog actief met wat zoutwater?!

Hoi Thijs,mercie....lang geleden,ben je nog actief met wat zoutwater?!

Hee Manuel,

Op dit moment even niet. Ik heb het echt ongelofelijk druk.
School, werk, mijn eigen werk en dan nog gewoon af en toe even relaxen.

Ik ben wel weer aan het rondkijken, maar het gaat zeker nog even duren.

Gr Thijs.

Hoi Manuel,

Kan je weer eens vertellen hoe het met je koppeltje Oxymonacanthus vijlvisjes gaat, nu ze zo'n ruime twee maanden in je bak zitten? Zie je enige impact op specifieke koralen?

Heel benieuwd!

Manuel bedankt voor jullie gastvrijheid en de lekkere koffie.
Bak staat er prachtig bij.topjes

Hoi Manuel,

Kan je weer eens vertellen hoe het met je koppeltje Oxymonacanthus vijlvisjes gaat, nu ze zo'n ruime twee maanden in je bak zitten? Zie je enige impact op specifieke koralen?

Heel benieuwd!

Hoi Hans,de vijlvisjes doen het prima...eten alles incl. droogvoer,zelfs sperulina marja dat doet mn pincetvis ook :biggrin: !!
Snoepen af en toe ook eens aan de poliepen natuurlijk maar dat kan geen kwaad als je bak en dieren gezond zijn....zie hier niets nadeligs of verandering aan koralen :o !!

Hey kull

Bedankt voor de gastvrijheid, en het advies.
Stekken hebben een mooi plekske gekregen en staan er "zoals gewoonlijk" prima bij.:p

Tegen de tijd dat mn nieuwe bak gaat komen, kom ik zeker weer een keer aanwaaien.

Groeten Quint

Hey kull

Bedankt voor de gastvrijheid, en het advies.
Stekken hebben een mooi plekske gekregen en staan er "zoals gewoonlijk" prima bij.:p

Tegen de tijd dat mn nieuwe bak gaat komen, kom ik zeker weer een keer aanwaaien.

Groeten Quint

Jij ook bedankt Quint....twas weer gezellig ;) altijd welkom hier!!

Ik wens je een dikke proficiat met je verjaardag Manuel, blijf gezond en geniet er van.
maak er nog een fijne dag van.
Groetjes Erik

Geniet van een fijne verjaardag!!!

Happy B- day Manuel.thumbs upthumbs upthumbs up

van harte gefeliciteerd en nog vele aquariumjarentopjes

Van harte gefeliciteerd , dat je maar een grote jongen mag worden thumbs up

Groeten , Peter

Back
Bovenaan